سادترین راه برای خانه دار شدن:پیش خرید آپارتمان در شهرری

تاریخچه و مروری بر بازار املاک و مستغلات

هزینه های تعویض مکانیکی و لوازم خانگی بسته به کالا و برند متفاوت است.کانال های موجود به طور متوسط ​​حدود هزینه دارند. پمپ های حرارتی ممکن است هزینه کمتری داشته باشند اگر بتوان آنها را به کانال های موجود متصل کرد. پمپ های حرارتی بدون کانال معمولاً یا بیشتر در هر منطقه هزینه دارند، اگرچه ممکن است با سیستم هایی با سه منطقه یا بیشتر معامله کنید. با این حال، پمپ‌های حرارتی هزینه‌های کمتری دارند، زیرا بسیار کارآمدتر از بخاری‌های گازی یا برقی سنتی هستند.

تاریخچه و مروری بر بازار املاک و مستغلات

آبگرمکن‌های بدون مخزن کارآمد می‌توانند تا هزینه داشته باشند، پیش خرید آپارتمان در شهرری اگرچه میانگین هزینه نصب در هر نزدیک به است. بخاری های گازی یا برقی سنتی با مخزن حتی کمتر از قیمت دارند. یک آبگرمکن پمپ حرارتی قیمت دارد، اما هزینه های عملیاتی طول عمر کمتر از گاز یا برق سنتی است.به لطف قانون کاهش تورم، خرید پمپ حرارتی شما ممکن است واجد شرایط اعتبار مالیاتی قابل توجه باشد از کل هزینه پروژه اعتبارات و تخفیف‌های آب و برق ممکن است در بالای این انگیزه قرار گیرند.

راه حل های امکان پذیر

برخی مکان‌ها تا صرفه‌ جویی کنید. بنابراین حتی اگر هزینه از جیب شما کمی بیشتر باشد، هزینه خالص شما احتمالا کمتر از یک دستگاه معمولی خواهد بود.اگر از قبل برای تعویض آبگرمکن یا ماشین لباسشویی قدیمی خود برنامه ریزی کرده اید، یافتن فضایی در بودجه خانه شما  کار غیرممکنی نخواهد بود. یک حساب پس انداز یا بازار پولی بیمه شده توسط  که به طور خاص برای پروژه در نظر گرفته شده است، راه اندازی کنید.

راه حل های امکان پذیر

اما یک جایگزین غیرمنتظره واقعاً می تواند شما را به عقب براند، به خصوص اگر آسیبی وجود داشته باشد. یکی از دوستان خانوادگی اخیراً مجبور شد خشک‌ کن قدیمی‌ اش را تعویض کند، زیرا یک آتش‌سوزی عظیم الکتریکی در اثر سیم‌کشی معیوب ایجاد شد و در اثر گرفتگی دریچه خشک ‌کن تشدید شد. با احتساب پاکسازی، صورتحساب به بیش از رسید، اگرچه بیمه نامه صاحب خانه او بیشتر هزینه را پوشش داد.

جزئیات ملک

خانه‌های قدیمی ‌تر معمولاً بیش از یک ساکن قبلی دارند و گاهی اوقات بسیار بیشتر.کیان مهر پارس تمام آن صاحبان خانه های قبلی مجوز انجام کاری را که می خواستند با ملک داشتند.در حالی که بسیاری از خانه‌های قدیمی جذابیت و عملکرد ساخت اولیه خود را حفظ می‌کنند، برخی دیگر دارای انبوهی از روزرسانی‌های غیرمفید یا نابهنگام هستند که تجربه صاحب خانه را کاهش می‌دهند و به طور بالقوه بر هزینه مالکیت می‌افزایند. به ‌روزرسانی‌های پرهزینه‌ای که ممکن است .

جزئیات ملک

در مدت کوتاهی پس از انتقال نیاز به اصلاح داشته باشند عبارتند آشپزخانه هایی با طراحی ضعیف، ناکافی یا به سادگی بی مزه اتاق خواب های زیرزمین غیرقانونی به عنوان مثال فاقد پنجره های خروجی پروژه های ناقص، مانند زیرزمین نیمه تمام شده یا نیمه ساخته شده قبل از اینکه خانه فعلی مان را بخریم، به خانه ای روباز در خانه ای 100 ساله با زیرزمین نیمه کاره، بیرونی به معنای واقعی کلمه رفتیم.

خط آخر

خانه فقط چند ماه قبل با قیمتی بسیار کمتر از قیمت فعلی خریداری شده بود که نشان می‌دهد مالک فعلی تلاش کرده است خانه را ورق بزند و غرق شده است. مشاور املاک ما گفت: “به نظر می رسد پول این مرد تمام شده و گذاشته است.”تا زمانی که آنها نا امن نباشند، می‌توانید با ویژگی‌های غیرمفید یا قدیمی زندگی کنید تا زمانی که در بودجه خود جایی برای تعمیر آنها داشته باشید. هزینه تعمیرات گفته شده بسیار متفاوت است.

به‌ روزرسانی کامل آشپزخانه معمولاً حدود هزینه دارد، در حالی که جایگزینی قالب‌های قدیمی یا اصلاح یک رنگ داخلی وحشتناک ممکن است فقط چند صد هزینه داشته باشد.افزودنی های نیمه کاره، مانند ایوان در تلنگر متروکه ذکر شده در بالا، موضوع دیگری است. و ممکن است نقاط دسترسی را برای فراهم کنند. دو بار در مورد خرید یک خانه قدیمی با به روز رسانی های بیش از حد نامرتب یا طراحی های تصادفی فکر کنید، زیرا آنها اغلب مشکلات بزرگتر را پنهان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Previous post سرمایه گذاری موفق املاک؛خرید آپارتمان در شهر ری
بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Next post نکات کلیدی که برای خرید آپارتمان در شهر ری باید بدانید