خرید و پیش خرید آپارتمان در شهرری با وام، بدون واسطه

نحوه اطلاع رسانی تعاونی ها هنگام شروع پذیره نویسی و پیش فروش آپارتمان

یکی از مهم ترین مراکز تجاری استانبول است و این مرکز خرید در سال 1987 افتتاح شد و این مرکز خرید به طور خاص در منطقه آتاکوی در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده است و این مرکز خرید عظیم شامل بیش از صد فروشگاه با تمام محلی است. و مارک های بین المللی، و همچنین بسیاری از رستوران های لوکس و کافه های سطح بالا، سینماها و خرید آپارتمان در شهرری مکان های سرگرمی برای کودکان.

خرید و پیش خرید آپارتمان های مسکونی و تجاری مستقیم و بدون واسطه

منطقه باکرکوی استانبول دارای تمامی امکانات خدمات آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها می باشد، زیرا شامل تعداد زیادی دانشگاه مهم در ترکیه می باشد که دانشجویان خارجی از تمامی کشورهای جهان به آن هجوم می آورند و در ادامه مهم ترین دانشگاه ها ذکر شده است. در باکرکوی استانبول این علاوه بر تعداد زیادی از مدارس خصوصی و دولتی ترکی است که در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده اند.

سرمایه گذاری در بازار مسکن با هدف دریافت اقامت

شاید مهمترین ویژگی بازار سرمایه گذاری املاک در ترکیه، امکان اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک باشد و با خرید ملک در منطقه باکرکوی استانبول به راحتی می توان به این امر دست یافت، اما با توجه به شرایط ترکیه. برنامه شهروندی، یعنی: ارزش ملک یا مجموع املاک خریداری شده نباید کمتر از 400000 دلار آمریکا باشد. سرمایه گذار خارجی باید متعهد شود که ملک را حداقل برای مدت سه سال نفروشد.

از جمله مهمترین مزیت های خرید ملک در منطقه باکرکوی استانبول، امکان اخذ اقامت ملکی در ترکیه می باشد که یکی از بهترین انواع اقامتی است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و عرب به دنبال آن هستند و مزایا پروژه فرتاک در زیر می باشد. اقامتگاه ملکی: اقامتگاه املاک و مستغلات یک اقامتگاه تجدید پذیر است، زیرا می توان هر سال برای مدت زمان مالکیت ملک تعیین کرد، ویژگی که در سایر انواع اقامت وجود ندارد.

نحوه اطلاع رسانی تعاونی ها هنگام شروع پذیره نویسی و پیش فروش آپارتمان

توصیه کارشناسان فروش املاک به خریداران قبل از سرمایه گذاری در بازار مسکن

اقامت ملکی به صاحب ملک و خانواده وی از جمله همسر و فرزندان زیر 18 سال اعطا می شود. اقامت ملکی در ترکیه به شما این فرصت را می دهد که از اکثر حقوق شهروندی ترکیه برخوردار شوید، جایی که می توانید در بیمارستان های ترکیه که بهترین خدمات درمانی را ارائه می دهند و همچنین تحصیل در مدارس و دانشگاه های ترکیه درمان شوید. با اخذ اقامت ملکی در ترکیه می توانید آزادانه در داخل و خارج از ایالت های ترکیه بدون هیچ محدودیتی تردد کنید.

پس از اخذ اقامت ملکی و هشت سال اقامت در ترکیه، می توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید. آیا تصمیمی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه گرفته اید؟ البته این تصمیم درستی است و اکنون می توانید با مراحل خرید ملک در منطقه باکرکوی استانبول آشنا شوید: اول: هدف خود را از خرید ملک مشخص کنید

خط آخر

قبل از خرید ملک در منطقه باکرکوی استانبول، باید هدف این پروژه را مشخص کنید. آیا می خواهید در این منطقه معتبر زندگی کنید؟ یا می خواهید ملک خود را اجاره کنید و سود بالایی را به صورت ماهانه یا سالانه دریافت کنید؟ تعیین هدف از خرید ملک در ترکیه به طور کلی اولین گام برای موفقیت پروژه سرمایه گذاری خصوصی شما در بخش املاک ترکیه است.

سرمایه گذاری در بازار مسکن با هدف دریافت اقامت

زیرا باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود و باعث می شود ملک مناسب را برای شما انتخاب کنید. هدف مورد نظر، در نتیجه دستیابی به بالاترین سطح موفقیت در پروژه سرمایه گذاری. دوم: یک کارشناس برجسته املاک استخدام کنید از تمام اطلاعات لازم در مورد املاک ترکیه و بازار سرمایه گذاری املاک آگاهی کامل ندارید و برای این کار باید از یکی از شرکت های املاک تضمین شده و قابل اعتماد در ترکیه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Previous post محبوبیت پیش خرید آپارتمان در شهرری به دلیل معماری ساخت
Next post نحوه ارزیابی املاک قبل از خرید آپارتمان در شهرری چگونه است؟