نحوه ارزیابی املاک قبل از خرید آپارتمان در شهرری چگونه است؟

انتقال وجه نقد همزمان با پیش خرید آپارتمان و واحد مسکونی

مدرسه امام خطیب، مدرسه‌ای که برنامه‌های آموزشی را بر اساس برنامه‌های درسی ترکیه ارائه می‌کند و دانش‌آموزان خود را بر اساس ارزش‌های دین اسلام آموزش می‌دهد. الاقصی بین المللی، یک مدرسه دولتی ترکیه است که امکان آموزش را بر اساس برنامه های درسی عربی و ترکی فراهم می کند. مدارس بین المللی آینده که مدارسی هستند پیش خرید آپارتمان در شهرری که توانایی های ذهنی دانش آموزان را بهبود می بخشند و همچنین مهارت های جسمی و اجتماعی آنها را توسعه می دهند.

نحوه ارزیابی پیشرفت پروژه های ساختمانی شرکت های سازنده آپارتمان

تعداد زیادی دانشگاه برجسته ترکیه در منطقه بیلیکدوزو وجود دارد که در اینجا لیستی از مهمترین آنها آورده شده است: دانشگاه بیکنت، یکی از بهترین دانشگاه های استانبول، که در سال 1997 ساخته شده است، برنامه های آموزشی به زبان ترکی ارائه می دهد. یا انگلیسی و دارای بیش از 20 کالج و مرکز تحقیقات علمی است. دانشگاه کادیر هاس که در بیلیکدوزو استانبول واقع شده است.

افزایش قیمت خانه ها و آپارتمان های مسکونی و تجاری

دانشگاه گلسیم استانبول که قبلا دبیرستان بوده و سپس در سال 2011 به دانشگاهی به نام استانبول گلسیم تبدیل شده است و آن دانشگاه شامل بیش از بیست مرکز کالج می باشد. در مورد فعالیت های فرهنگی در چطور؟ در طول سال، بسیاری از رویدادهای فرهنگی مهم را به ساکنان خود ارائه می دهد، و در اینجا فهرستی از مهم ترین آن جشنواره ها آورده شده است: جشنواره بین المللی بازی های عامیانه.

جشنواره موسیقی کلاسیک انجمن عشق و صلح، که در ماه سپتامبر برگزار می شود. جشنواره بین المللی مجسمه سازی که در مهرماه برگزار می شود. خدمات پزشکی چطور؟ بیمارستان های دولتی و خصوصی زیادی پروژه هما پارسه در بیلیکدوزو وجود دارد که به شرح زیر است: چهار بیمارستان خصوصی. تعداد 34 کلینیک دندانپزشکی. کلینیک پزشکی. سه کلینیک عمومی مرکز دیالیز.

انتقال وجه نقد همزمان با پیش خرید آپارتمان و واحد مسکونی

وابستگی دولت به بخش خصوصی در ساخت آپارتمان اداری و تجاری

مرکز پزشکی تخصصی در زمینه تخصصی دهان و دندان وجود دارد. یک بیمارستان دولتی وابسته به دولت ترکیه که خدمات درمانی را برای مردم منطقه بیلیکدوزو ارائه می کند. منطقه توریستی و مکان های باستانی آن: نام منطقه بیلیکدوزو به سال 1839 برمی گردد که بسیاری از ساکنان به آن مهاجرت کردند و از آن زمان بود که مهاجرت های متقابل با یونان آغاز شد و تا به امروز منطقه بیلیکدوزو از تنوع و تکثر مردم و ملیت برخوردار است.

شایان ذکر است که منطقه بیلیکدوزو تاریخ خود را از ترک ها به بیزانس و از امپراتوری عثمانی تا جمهوری ترکیه گسترش می دهد و این ارزش تاریخی منطقه بیلیکدوزو به املاک و مستغلات ارزش سرمایه گذاری بسیار مهمی می بخشد. یک منطقه شهری روستایی است: روستایی و در عین حال منحصر به فرد است که ترکیبی از ماهی در دریا، میوه های روی درختان و عسل در کندوهای مزارع است.

خط آخر

این علاوه بر نزدیکی این منطقه به جدیدترین مراکز خرید استانبول، علاوه بر پارک های سبز بزرگ که شبکه های اینترنت رایگان دارند، می باشد. شامل بسیاری از فضاهای سبز وسیع و همچنین پارک ها و جنگل های انبوه است که معروف ترین آنها پارک دره زندگی در یا به اصطلاح پارک دره سبز است که شامل چندین باغ مجاور است که به صورت بزرگ به یکدیگر متصل شده اند. فضاهای سبز.

افزایش قیمت خانه ها و آپارتمان های مسکونی و تجاری

شایان ذکر است که مدرن ها به این دلیل متمایز می شوند که علاوه بر آبشار، بسیاری از بازی های کودکانه را به صورت رایگان در آغوش می گیرند. همچنین یک باغ ژاپنی پر از کلبه های سنتی ژاپنی وجود دارد که یک جاذبه گردشگری مهم است که گردشگران برای عکس گرفتن در کنار این باغ مشهور جهان به مسابقه می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post خرید و پیش خرید آپارتمان در شهرری با وام، بدون واسطه
Next post پیش خرید آپارتمان در شهرری و اخذ اقامت با سرمایه گذاری