پیش خرید آپارتمان در شهرری و اخذ اقامت با سرمایه گذاری

دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آپارتمان در بازار مسکن

نوع خاصی از املاک را برای این امر معرفی نکرده است. با این کار فرد به دو هدف همزمان (سرمایه گذاری املاک + تابعیت ترکیه ) دست یافته است). اخذ اقامت ملکی: آیا می دانید که گروه زیادی از کسانی که در ترکیه املاک می پذیرند به دلیل سهولت در اخذ اقامت ترکیه از یک طرف و به دلیل سهولت در اخذ اقامت ملکی که یکی خرید آپارتمان در شهرری با وام از قوی ترین و مهم ترین انواع اقامت در ترکیه محسوب می شود، اقدام می کنند.

اخذ اقامت کشور ایران با سرمایه گذاری در املاک و خرید آپارتمان

از سوی دیگر، به دلیل امکان تمدید سالانه آن تا زمانی که خارجی مالک این ملک باشد، علاوه بر اینکه وسیله قانونی است که به دارنده آن اجازه اقامت قانونی و بدون تخلف در ترکیه را می دهد. چگونه می توان اقامت ملکی را دریافت کرد؟ صرفاً قیمت ملک باید حداقل 75000 دلار آمریکا باشد و نوع خاصی از ملک مشخص شده است که ملک مسکونی است.

اقدامات جدید دولت در راستای افزایش عرضه آپارتمان مسکونی برای خانه اولی ها

 در صورت تجاری بودن ملک، تقاضای آن مناسب نخواهد بود. فراموش نکنید که یک خارجی حق خرید ملک یا آپارتمان در منطقه ای که دارای ویژگی امنیتی یا نظامی است را ندارد، بنابراین نباید در آن مناطق جستجو کند و همچنین مطمئن شود که سرمایه گذار دارای یکی از پنج تابعیت ممنوعه نیست. از خرید ملک در: سرمایه گذاری تضمینی املاک آیا به سرمایه گذاری در پروژه نارنجستان املاک و مستغلات در ترکیه فکر کرده اید؟

 اگر به بازار املاک و مستغلات ترکیه علاقه مند هستید، متوجه خواهید شد که گروه زیادی از افرادی که برای مالکیت املاک در ترکیه می آیند، قصد دارند وارد دنیای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوند خرید آپارتمان در شهرری تا در طول سال بازدهی مفیدی دریافت کنند. همه شاخص ها و شواهد تایید می کنند که سرمایه گذاری در زمین های ترکیه نتایج مثبتی خواهد داشت. از طریق نکات زیر می توانید بارزترین آنها را مشاهده کنید.

دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آپارتمان در بازار مسکن

توقع مشتریان پروژه های پیش فروش آپارتمان از سازمان بنیاد تعاون

اقتصاد پررونق ترکیه در دستیابی به نتایج رشد متمایز ادامه دارد. این امر در ده سال گذشته ظاهر شده است. به گفته تحلیلگران و متخصصان اقتصادی، در سال‌های آینده پیشرفت بیشتری نسبت به الان خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده به دو دلیل عمده در بین پنج کشور برتر جهان قرار گیرد. در مجلات آمده است: جمعیت جوانی که ترکیه در آن متمایز است، بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که از جمعیت سالخورده زیادی رنج می برند.

برنامه های راهبردی مطالعه شده ای که دولت ترکیه مدام در حال اجراست. ترکیه دارای ثبات سیاسی است که بازتاب مهمی در آینده املاک داشت و این چیزی است که بسیاری از کشورهای جهان به ویژه کشورهای خاورمیانه فاقد آن هستند. زیرساخت‌های پیشرفته و مدرن، چیزی که نمی‌دانید این است که تمام پروژه‌های شهری نزدیک به پروژه‌های استراتژیک حیاتی به افزایش مستمر قیمت‌های خود دست می‌یابند.

اقدامات جدید دولت در راستای افزایش عرضه آپارتمان مسکونی برای خانه اولی ها

خط آخر

تسهیلات نامحدودی که دولت ترکیه به کسانی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، مانند کاهش مالیات و معافیت مالیات بر ارزش افزوده ارائه می کند. در مورد سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه، باید بدانید که جنبش سرمایه گذاری در ترکیه با سرعت ثابتی که بر پایه های مستحکم بنا شده است، پیش می رود و این با تقاضای زیاد خارجی برای خرید و مالکیت املاک در ترکیه نسبت به تمام موارد قبلی ثابت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post نحوه ارزیابی املاک قبل از خرید آپارتمان در شهرری چگونه است؟
Next post پیش خرید آپارتمان در شهرری و عقد قرارداد با شرکت های معتبر