پیش خرید آپارتمان در شهرری و عقد قرارداد با شرکت های معتبر

نظارت انجمن مشاوران املاک بر نحوه خرید و فروش آپارتمان

سند کامل مالکیت «کت ملکیفی سندی است که در آن مالکیت کامل ملک قید شده است و مساحت ساختمان، تعداد آپارتمان های ساختمان و مکان اختصاص یافته به خریدار را نشان می دهد. همچنین بر شماره ملک و طبقه ای که آپارتمان در آن واقع شده است، به اضافه مشخصات آپارتمان به طور دقیق، خرید آپارتمان در شهرری علاوه بر اثبات انتقال مالکیت از فروشنده به خریدار، تاکید می شود.

تصویب قوانین جدید بازار مسکن توسط اتحادیه املاک

سند کامل مالکیت یک سند کاملا قانونی محسوب می شود و پس از اخذ تاییدیه ساختمان از شهرداری، خریدار آن را دریافت می کند. خریدار باید مالیات بر املاک وضع شده توسط قانون ترکیه را نیز بپردازد که معادل 3.9 درصد قیمت واقعی ملک است. مصوبه مسکن شهرداری چیست؟ و چگونه می توان آن را بدست آورد؟ پس از زلزله ویرانگری که در سال 1999 ترکیه را لرزاند و منجر به تخریب گسترده ساختمان ها و تلفات جانی فراوان شد.

رعایت قوانین مربوط به آپارتمان های مسکونی توسط ساکنین

دولت ترکیه مبانی و استانداردهای جدیدی را برای ساخت و ساز در ترکیه اتخاذ کرده و تصمیمات جدیدی را برای اخذ مجوزهای ساخت و ساز وضع کرده است. حداکثر سطح ایمنی در بلایای مشابه از جمله این رویه ها، شرکت های ساختمانی و پیمانکاری باید در حین ساخت ساختمان ها، مجموعه ای از اقدامات و استانداردها را به خرید آپارتمان در شهرری با وام عنوان پیش نیاز اخذ پروانه اجرا رعایت کنند.

نظارت انجمن مشاوران املاک بر نحوه خرید و فروش آپارتمان

 مهمترین این شرایط عبارتند از: ساختمان باید در برابر زلزله مقاوم باشد. وجود نردبان برای مواقع اضطراری. وجود کپسول آتش نشانی کافی در ساختمان. در صورت اعمال این شرایط، می توان تاییدیه مسکن را از شهرداری دریافت کرد تا ثابت شود که این مکان با استانداردهای ترکیه برای مسکن مطابقت دارد. بنابراین لازم است در هنگام خرید ملک جدید از وجود تاییدیه مسکن اطمینان حاصل شود.

افزایش قیمت پیش فروش واحد های تجاری و مسکونی در سال 1402

 زیرا پیش نیاز تبدیل سند ارتفاق به سند کامل می باشد. سوم – اسناد مالکیت انتقالی (سند مشارکت این نوع سند در املاکی که بیش از یک نفر در اختیار دارند داده می شود و هر فرد سهم مشخصی در سند دارد، در اینجا فقط می توان یک سند ارائه داد که نشان دهنده سهم همه افراد شرکت کننده در مالکیت این ملک باشد .

رعایت قوانین مربوط به آپارتمان های مسکونی توسط ساکنین

هر خریدار نیز می تواند سند خود را داشته باشد که در قسمت مالک در قسمت مالکیت نام مالک با تاکید بر سهم وی از ملک درج شود. در این صورت مالک دارای کلیه حقوق قانونی فروش و اجاره بخشی که در ملک به وی اختصاص داده شده است. اسناد مالکیت انتقالی اغلب مربوط به ساختمان‌های قدیمی است که قبل از سال 1999 ساخته شده‌اند و تحت مرمت اجباری تحمیل‌شده توسط دولت ترکیه برای تقویت پایه‌های آن‌ها قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post پیش خرید آپارتمان در شهرری و اخذ اقامت با سرمایه گذاری
Next post اخذ مجوز خرید و پیش خرید آپارتمان در شهرری از اتحادیه مسکن