ویژگی های یک آپارتمان اجاره ای جهت سکونت

لیست آرزوهای آپارتمانی بنویسید

به نظر کارشناسان و مشاورین املاک مازندران با نوشتن فهرست آرزوها، باید از قبل بدانید که در یک آپارتمان اجاره ای در تهران به دنبال چه چیزی هستید. این فهرست باید شامل ویژگی‌های «باید» باشد که نمی‌توانید بدون آن‌ها زندگی کنید، و همچنین برخی از ویژگی‌هایی که داشتن آن‌ها خوب است، اما در مورد آنها مشکلی ندارید.

ویژگی های یک آپارتمان اجاره ای جهت سکونت

محل

آیا قسمت خاصی از شهر تهران وجود دارد که بخواهید در آن زندگی کنید؟ از نظر شما یک رفت و آمد قابل قبول از خانه جدید به محل کار یا مدرسه چیست؟ این سؤالات مهم است که هنگام فکر کردن به موقعیت آپارتمان خود در نظر داشته باشید. اگر به دنبال آپارتمانی در شهری هستید که با آن ناآشنا هستید، از منابعی مانند Niche و AreaVibes برای تحقیق در مورد میزان جرم و جنایت محلی، نرخ متوسط ​​اجاره و سایر عوامل زندگی استفاده کنید.

اندازه و چیدمان

متراژ مربع چیزی است که باید در طول جستجو در نظر بگیرید، به خصوص اگر اثاثیه و دارایی زیادی دارید که همراه شما خواهد بود. آیا یک آپارتمان استودیویی با 600 فوت مربع برای شما کوچک است؟ آیا به دنبال یک مکان بزرگتر با چندین اتاق خواب و حمام هستید که بتوانید آن را با هم اتاقی ها تقسیم کنید؟

 به یاد داشته باشید که مکان یک ساختمان آپارتمان یا مجتمع همچنین می تواند تعیین کند که اندازه واحد چگونه به نظر می رسد – به طور معمول، هر چه خارج از مرکز شهر دورتر شوید، فضای بیشتری پیدا خواهید کرد.

نوع ملک

همه واحدهای اجاره ای در ایران آپارتمان نیستند. اگرچه ساختمان‌های آپارتمانی و مجتمع‌ها انتخابی محبوب در میان اجاره‌دهندگانی هستند که برای اولین‌بار اجاره می‌کنند، برخی ممکن است با اجاره آپارتمان، دوبلکس، خانه شهری یا حتی اتاقی در یک ملک تک‌خانواده احساس راحتی بیشتری کنند. تعیین اولویت شما به محدود کردن جستجوی شما کمک می کند.

لوازم خانگی

هنگامی که به دنبال اولین آپارتمان خود در کشور ایران هستید، یکی دیگر از چیزهای خوب که باید در لیست آرزوهای خود قرار دهید لوازم خانگی است. به عنوان مثال، برخی از آپارتمان ها دارای ماشین لباسشویی و خشک کن در واحد هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است فقط دارای اتصالات واشر و خشک کن یا یک اتاق خشکشویی مشترک باشند. به وسایل ضروری خود توجه کنید!

رهن و اجاره دادن آپارتمان یک راه مناسب برای درآمد داشتن افراد در بازنشستگی

امکانات رفاهی

از استخرها و مراکز تناسب اندام گرفته تا زمین‌های تنیس و پارک‌های سگ، بسیاری از املاک اجاره‌ای امکاناتی را در محل به ساکنان ارائه می‌دهند. هنگام کاوش در لیست آپارتمان ها، امکاناتی را که می بینید برای شما جذاب است را یادداشت کنید تا بتوانید آنها را در لیست آرزوهای خود برای اولین آپارتمان خود قرار دهید.

اگر هم اتاقی می خواهید تصمیم بگیرید

هنگامی که تصمیم گرفتید به دنبال اولین آپارتمان خود باشید، باید تصمیم بگیرید که آیا هم اتاقی می خواهید یا خیر. اگر قبلاً به زندگی با کسی عادت کرده اید، شاید ترجیح می دهید که شرکت داشته باشید. یا شاید شما مشتاقانه منتظر داشتن فضایی برای خودتان هستید. انتخاب درستی وجود ندارد، اما تصمیم شما تفاوت بزرگی در اولین تجربه اجاره آپارتمان شما و میزان پرداخت اجاره بها در هر ماه ایجاد خواهد کرد.

مزایای داشتن هم اتاقی

کرایه، آب و برق و سایر هزینه‌های زندگی مانند مواد غذایی را تقسیم کنید. کارهای خانه را تقسیم کنید. در خانه شرکت داشته باشید. امنیت اضافی. معایب داشتن هم اتاقی. سهل انگاری احتمالی، مانند اجاره از دست رفته یا خسارت اموال. استانداردهای مختلف نظافت درگیری های شخصیتی بالقوه. نه به اندازه حریم خصوصی

چگونه یک هم اتاقی پیدا کنیم

اغلب، زمانی که افراد در یک آپارتمان با یک هم اتاقی مشترک هستند، به این دلیل است که آنها با یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا افراد مهم دیگر به خانه نقل مکان کرده اند. با این حال، راه های زیادی برای یافتن هم اتاقی در هنگام اجاره اولین آپارتمان وجود دارد. وب سایت هایی مانند RoomieMatch.com و Roommates.com بررسی گزینه های خود و آشنایی با هم اتاقی های احتمالی را آسان می کنند.

دریافت وام مسکن جوانان برای خرید و پیش خرید خانه و آپارتمان

تور آپارتمان های مورد علاقه شما

مشاهده آنلاین عکس‌ها و فهرست‌ها مکان خوبی برای شروع جستجوی آپارتمان شماست، اما گشت و گذار در املاک تنها راه برای آزمایش اینکه آیا یک واحد برای شما مناسب است یا خیر. تور به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا واحد تمیز و در شرایط خوبی است یا خیر. همچنین می توانید در مورد هر گونه سوال یا نگرانی با صاحبخانه یا مدیر ملک صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری Previous post مبانی بازرسی جابجایی برای مالکان و مستاجران
Next post چگونگی توافق و عقده قرارداد با هم اتاقی خود در آپارتمان