گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری

مبانی بازرسی جابجایی برای مالکان و مستاجران

صاحبخانه چک لیست بازرسی نقل مکان را انجام می دهد

از نظر املاک مازندران ردیابی وضعیت اجاره‌ها برای مالکان و مستاجران مهم است – به تخمین هزینه‌های خسارت اموال برای مالکان کمک می‌کند و به مستاجرین فرصتی می‌دهد تا خودشان مشکلات را برطرف کنند تا سپرده کامل امنیتی را پس بگیرند. با این حال، مالکان و مستاجران هنگام انجام بازرسی نقل مکان باید قوانین محلی مالک و مستاجر را رعایت کنند.

مبانی بازرسی جابجایی برای مالکان و مستاجران

بازرسی جابجایی چیست؟

بازرسی جابجایی در ایران زمانی است که مالکان و مستاجران از طریق ملک اجاره‌ای عبور می‌کنند تا تغییرات تایید نشده در ملک یا آسیب‌های دارایی را که فرسودگی و فرسودگی عادی تلقی نمی‌شود شناسایی کنند . اغلب، صاحبخانه ها به چک لیست های بازرسی قبلی مراجعه می کنند تا وضعیت اجاره را قبل و بعد از شروع دوره اجاره جدید پیگیری کنند.

اگر در طول مدت اجاره خسارتی به ملک رخ داده باشد، استفاده از چک لیست بازرسی نقل مکان، شناسایی قبل از بازگرداندن وثیقه مستاجر را آسان‌تر می‌کند.

هدف از بازرسی انتقال

هدف اصلی بازرسی نقل مکان، حفظ یک مسیر در حال اجرا در شرایط ملک اجاره ای است، به خصوص اگر در هر سال مستاجر جدیدی نقل مکان کند. در حالی که انتظار می رود ساییدگی و پارگی عادی در اجاره ها وجود داشته باشد، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که مستاجران به ملک آسیب می رسانند که نیاز به بازسازی یا تعمیرات پرهزینه دارد. به همین دلیل، انجام یک بازرسی کامل نقل مکان می تواند به صاحبخانه کمک کند تا ببیند چه چیزی باید اصلاح شود و احتمالاً از سپرده تضمینی مستاجر کسر شود (در صورت وجود.

زمان برنامه ریزی برای بازرسی جابجایی

زمانی که صاحبخانه در تهران می‌تواند بازرسی ملک اجاره‌ای را برنامه‌ریزی کند، ایالت‌ها متفاوت هستند، اما معمولاً زمانی که مستاجر نقل مکان کرد و اجاره‌نامه به پایان رسید، این بازرسی‌ها باید انجام شود.

مزایای بازرسی جابجایی برای مالکان

بازرسی ها مزایایی را برای مالکانی که قصد دارند اجاره را تحویل دهند، ارائه می دهد ، مانند موارد زیر:

تخمین هزینه های تعمیر:

اگر مستاجران ملزم به پرداخت ودیعه وثیقه یا هزینه نقل مکان نبودند ، تخمین زدن هزینه های تعمیر بسیار مهم است. بازرسی واحد قبل از نقل مکان مستاجر یکی از راه‌های بررسی مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و پیمانکارانی برای کمک به حل مشکل پیدا کنید.

از مشاجره با مستاجرین اجتناب کنید :

صحبت در مورد خسارت اموال می تواند به مالکان کمک کند تا مستاجران را در مورد اینکه چرا آنها مسئول هزینه ها هستند و اینکه چگونه آن را به عنوان فراتر از فرسودگی عادی واجد شرایط می دانند، در جریان بگذارند. اگر مستاجرین هزینه‌های بالقوه‌ای را که باید پوشش دهند، بدانند، احتمال کمتری وجود دارد که با هزینه‌ها مخالفت کنند.

کمک هزینه ی خرید و سرمایه گذاری در املاک اداری تجاری و مسکونی

مستاجر خسارات را برطرف می‌کند :

 ممکن است مواردی وجود داشته باشد که مستأجران ممکن است در تهران خودشان تصحیح خسارت اموال را در مقابل الزام مالک به انجام این کار انتخاب کنند. هر دو طرف می توانند در این مورد بحث کنند اگر بازرسی قبل از نقل مکان رسمی مستاجر انجام شود.

مزایای بازرسی جابجایی برای مستاجران

مزیت اصلی بازرسی های نقل مکان برای مستاجران، رفع خسارت برای بازگرداندن وجه تضمین کامل یا کاهش کل صورت حساب پس از انتقال رسمی است. اطلاع از هزینه‌های احتمالی آسیب به اموال نیز می‌تواند زمان کافی برای تعیین اینکه آیا اتهامات منصفانه هستند یا نیاز به اختلاف دارند، فراهم کند.

ایالت ها در مواردی که مالکان و مستاجران ملزم به پوشش دادن آنها در مورد خسارت به دارایی هستند، متفاوت هستند، بنابراین زمانی که بدانید چه هزینه هایی باید پوشش داده شود، به قوانین محلی مالک- مستاجر مراجعه کنید.

هنگام تکمیل بازرسی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

هنگام انجام بازرسی جابجایی، موارد خاصی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد تا اطمینان حاصل شود که تصویر دقیقی از تعمیراتی که باید انجام شود دریافت می کنید.

ودیعه کامل وثیقه مستاجر که زودتر از موعد مقرر می شود:

 بازرسی راهی عالی برای دیدن هزینه هایی است که باید از سپرده تضمینی مستاجر کسر شود. به همین دلیل، به مالکان توصیه می شود تا زمانی که بازرسی انجام نشده و کسورات مشخص نشده، در مورد ودیعه وثیقه مستاجر اظهار نظر نکنند.

فراموش کردن تغییرات سند :

داشتن یک دنباله کاغذی از وضعیت ملک شما می تواند به تعیین اینکه چه مشکلاتی قبل از نقل مکان مستاجر وجود داشته و چه چیزی باعث آن شده است کمک کند. شما می توانید چک لیست بازرسی گام به گام املاک اجاره ای را برای نظارت بر وضعیت اجاره ها برای مراجعه بعدی دانلود کنید.

دریافت کمک هزینه ی ودیعه ی مسکن برای مستاجران در کشور
با سودمندی، اجاره را آسانتر کنید

بازرسی های نقل مکان در تهران برای ردیابی وضعیت املاک اجاره ای و محافظت از سپرده تضمینی مستاجر مهم است. پس از تکمیل بازرسی و تعیین هزینه هایی که مستاجر شما مسئول پوشش آن است، می توانید روند گردش آپارتمان را برای مستاجر بعدی خود شروع کنید.

 با Avail، می‌توانید ملک اجاره‌ای خود را تبلیغ کنید، مستاجران احتمالی را نمایش دهید، به توافق‌نامه‌های اجاره‌ای که توسط وکیل بررسی شده و خاص ایالتی مورد بررسی قرار گرفته است، دسترسی داشته باشید، تعمیر و نگهداری را مدیریت کنید، و موارد دیگر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post سن مناسب برای خرید آپارتمان چه زمانی است؟
Next post ویژگی های یک آپارتمان اجاره ای جهت سکونت