با خرید آپارتمان در شهرری از تورم حداکثر استفاده را ببرید

فروش پیش از موعد ملک سرمایه گذاری شده

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

وقتی یک ملک کلید در دست می‌خرید، خانه‌ای می‌خرید که فوراً جریان نقدی کسب می‌کند. شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا مجبور نیستید به دنبال مستاجر باشید. شما همچنین در پول خود صرفه جویی می کنید زیرا لازم نیست نگران هزینه های حمل و نقل باشید (تقویت هزینه های مالکیت خانه بدون مستاجر.)

خرید و فروش آپارتمان و سرمایه گذاری در بازار مسکن

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

اگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فیزیکی برای شما کارساز نیست ( خرید آپارتمان در شهرری با وام )، راه های دیگری وجود دارد که می توانید هنگام یادگیری نحوه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از آنها استفاده کنید، از جمله:

REITs

یک تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) در املاک تجاری املاک سرمایه گذاری می کند. شما پول خود را با سرمایه گذاران دیگر جمع آوری می کنید. از آنجایی که املاک تجاری به سرعت املاک مسکونی قدردانی نمی کنند، مزیت REIT جریان نقدی ماهانه ای است که ممکن است به دست آورید. از آنجایی که REIT به صورت عمومی معامله می شود، می توانید سهام را در بازار بخرید و بفروشید.

ETF ها و صندوق های سرمایه گذاری متقابل

شما همچنین می توانید در ETF های املاک و مستغلات و صندوق های مشترک سرمایه گذاری کنید. مدیر صندوق هر دو سرمایه گذاری را مدیریت می کند (ETF ها به صورت غیر فعال مدیریت می شوند و صندوق های سرمایه گذاری متقابل به طور فعال مدیریت می شوند. آنها یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در انواع مختلف املاک و حتی بازارهای مختلف املاک و مستغلات هستند.

تامین مالی جمعی

ممکن است با تامین مالی جمعی برای کمک به کسی که در GoFundMe به پول نیاز دارد آشنا باشید، اما همین استراتژی برای تامین مالی جمعی املاک و مستغلات نیز اعمال می شود . شما و صدها هزار سرمایه گذار دیگر می توانید پول خود را برای سرمایه گذاری در سهام یا بدهی یک ملک جمع آوری کنید. این یک راه عالی برای دستیابی به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است بدون اینکه مسئولیت مالکیت املاک و مستغلات را خودتان بر عهده بگیرید.

REIG ها

REIG یا گروه سرمایه گذاری املاک و مستغلات جهت خرید آپارتمان در شهرری شهرک گلها گروهی از سرمایه گذاران خصوصی است که برای یک هدف مشابه – سرمایه گذاری در املاک و مستغلات – با هم کار می کنند. به عنوان یک گروه، ممکن است تصمیم بگیرید در املاک مسکونی بلندمدت، اجاره کوتاه مدت تعطیلات، یا املاک تعمیر و نگهداری سرمایه گذاری کنید.

عمده فروشی

عمده فروشی املاک و مستغلات برای سرمایه گذارانی است که می دانند چگونه معاملات املاک را پیدا کنند و بازار هدفی داشته باشند که بتوانند به آن بفروشند. عمده فروشان معمولاً املاک را ظرف 30 روز تغییر می دهند. شما املاک را با قیمتی کمتر از بازار خریداری می کنید و سپس آنها را با قیمتی بسیار بیشتر می فروشید.

از تورم حداکثر استفاده را ببرید

املاک و مستغلات یکی از سرمایه گذاری هایی است که در برابر تورم محافظت می کند. حتی زمانی که ارزش دلار کاهش می یابد، ارزش اموال معمولا افزایش می یابد یا حداقل ثابت می ماند. آنها مانند سهام معمولی سقوط نمی کنند، که به شما اهرم بیشتری در هنگام کسب درآمد املاک و مستغلات می دهد. به‌عنوان سرمایه‌گذار، می‌توانید قیمت‌های اجاره خود را (در صورت تمدید اجاره) برای محاسبه قیمت‌های بالاتر در اقتصاد افزایش دهید و به شما این امکان را می‌دهد که ارزش کمتر دلار را جبران کنید.

خرید آپارتمان در شهرری شهرک گلها خرید آپارتمان در کهریزک

وام مسکن خود را بازپرداخت کنید

اگر روی ملک سرمایه گذاری خود وام مسکن دارید، ممکن است واجد شرایط تامین مالی مجدد آن باشید. چه برای بهره‌برداری از نرخ‌های بهره پایین‌تر و پس‌انداز پول، سرمایه‌گذاری مجدد انجام دهید، یا از سهام خانه استفاده کنید و از پول نقد برای سرمایه‌گذاری در املاک بیشتر استفاده کنید، می‌توانید از تامین مالی مجدد به نفع خود استفاده کنید.

اگر پرداخت خود را کاهش دهید، بودجه خود را باز می کنید و به شما این امکان را می دهید که بیشتر در خانه سرمایه گذاری کنید و احتمالاً بازسازی هایی برای تزریق سهام به خانه خود انجام دهید. اگر از سرمایه خانه استفاده کنید و از پول نقد برای سرمایه گذاری مجدد در خانه استفاده کنید و ارزش آن را افزایش دهید، می توانید همین کار را انجام دهید.

راهبردهای دیگر برای کسب درآمد در املاک و مستغلات

استراتژی های بالا رایج ترین روش های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، اما در اینجا چند راه دیگر برای کسب درآمد در املاک و مستغلات وجود دارد.

سرمایه گذاری در فروش های کوتاه مدت:

 صاحبان خانه هایی که بیش از ارزش خانه شان بدهکار هستند احساس می کنند گیر کرده اند. آنها نمی توانند سرمایه گذاری مجدد انجام دهند، اما اگر ملک را بفروشند، مابه التفاوت را دریافت خواهند کرد. آنها می توانند از وام دهنده خود برای فروش کوتاه مدت بخواهند، که موافقت بانک برای فروش ملکی کمتر از بدهی شما است. در صورت موافقت بانک، قیمت فروش را به صورت تمام و کمال یا پرداخت شده به صورت توافقی می پذیرند.

خرید اوراق وام مسکن:

 اگر ترجیح می دهید در املاک فیزیکی سرمایه گذاری نکنید، اما می خواهید از قدرت آن استفاده کنید، می توانید اسکناس های رهنی بخرید، به این معنی که در بدهی خانه سرمایه گذاری می کنید. وقتی صاحب اسکناس هستید و اصل و سود ماهانه را دریافت می کنید، به اصطلاح، «بانک» می شوید.

تبدیل شدن به یک وام دهنده شخصی:

 اگر سرمایه دارید، می توانید برای سرمایه گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری در املاک و یا حتی خریداران خانه در حال خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز اولیه هستند، “قرض دهنده” باشید. شما نرخ و شرایط را تعیین می کنید و پرداخت ها را جمع آوری می کنید. هنگامی که شما یک وام دهنده شخصی هستید، مسئولیت تمام جنبه های وام، از جمله جمع آوری سررسیدهای گذشته یا جمع آوری وثیقه در صورت عدم پرداخت وام گیرنده، بر عهده شماست.

سرمایه گذاری در املاک با خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز
خط آخر: هیچ راه واحدی برای سود با املاک و مستغلات وجود ندارد

امروزه سرمایه‌گذاران راه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات دارند – راه‌حلی برای همه وجود ندارد. یادگیری نحوه کسب درآمد در املاک و مستغلات یکی از بهترین راه ها برای تنوع بخشیدن به سبد سهام شماست. اگر سرمایه زیادی دارید، می توانید یک ملک کم ارزش خریداری کنید، آن را تعمیر و برگردانید.

 اگر ترجیح می‌دهید سرمایه‌گذاری خود را با استفاده از وام مسکن برای سرمایه‌گذاری در ملکی که مستأجر است، افزایش دهید، خرید ملک اجاره‌ای بلندمدت یا خانه دومی را در نظر بگیرید که در آن تعطیلات خود را در آن سپری می‌کنید و در زمانی که استفاده نمی‌شود به دیگران اجاره دهید. اگر مدیریت املاک و مستغلات خودتان فنجان شما نیست، راه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات از طریق بازار یا از طریق تأمین مالی جمعی و/یا همکاری با سرمایه‌گذاران دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post بررسی نوع کاربری زمین یا واحدهای آپارتمانی برای خرید
Next post جذابیت ها و دردسرهای خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز