جذابیت ها و دردسرهای خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز

خرید یک خانه تاریخی

خرید آپارتمان در شهرری میدان نارنج می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. برای برخی که امکان خرید خانه را بررسی می کنند، هیچ چیز فریبنده تر از یک خانه قدیمی نیست، به خصوص اگر در فهرست ملی مکان های تاریخی ثبت شده باشد و در یک منطقه تاریخی واقع شده باشد. خانه‌های تاریخی به صاحبان املاک این فرصت را می‌دهند که صاحب بخشی از تاریخ شوند و شخصیت و داستان‌های یک خانه زیبا را در آغوش بگیرند.

جذابیت ها و دردسرهای خرید یک خانه تاریخی

اما خانه‌های تاریخی نیز با مشکلات خاصی همراه هستند که خانه‌های جدیدتر چنین ندارند. بنابراین، قبل از اینکه متعهد به داشتن یک خانه تاریخی شوید، مهم است که بدانید چگونه خانه تاریخی مناسب را پیدا کنید و بخرید و برای مراقبت و نگهداری بی پایانی که خانه جدیدتان نیاز دارد آماده باشید.

خانه تاریخی چیست؟

اگرچه بسیاری از انواع خانه‌ها ممکن است برای خریدارانی که به دنبال ظاهر و احساس تاریخی هستند جذاب باشد، اما در ایالات متحده، مکان‌های تاریخی – از جمله خانه‌ها – تعیین می‌شوند و سپس توسط خدمات پارک ملی نظارت می‌شوند. ثبت ملی اماکن تاریخییک لیست فدرال است که در حال حاضر بیش از 95000 مکان در آن فهرست شده است. علاوه بر این، ایالت ها و شهرداری ها می توانند یک خانه یا منطقه را به عنوان تاریخی تعیین کنند.

چه چیزی یک خانه را تاریخی می کند؟

فقط به این دلیل که یک خانه قدیمی است به این معنی نیست که ثبت شده یا واجد شرایط برای یک خانه تاریخی است. برای پذیرفته شدن به عنوان یک ملک تاریخی، خانه باید حداقل 50 سال قدمت داشته باشد (اگرچه استثناهایی وجود دارد) و یکی از چهار معیار زیر را داشته باشد:

  • این به رویدادهای مهم و تاریخی مرتبط است.
  • با زندگی افراد مهم مرتبط است.
  • این تجسم یک استاد خاص یا سبک تاریخی در نظر گرفته می شود.
  • اطلاعات تاریخی مهمی را ارائه کرده یا احتمالاً ارائه می کند.

اگر آماده شروع به شکار یک خانه تاریخی هستید، مطمئن شوید که فرآیند تایید را با وام دهنده وام مسکن خود آغاز کرده اید. مناطق تاریخی می توانند بازارهای رقابتی باشند، بنابراین قبل از غواصی و ارائه پیشنهادات، باید مطمئن شوید که بودجه خود را مرتب کرده اید.

منطقه تاریخی چیست؟

یک منطقه تاریخی را می توان در سطح دولت فدرال، ایالتی یا محلی تعیین کرد. معمولاً زمانی که صحبت از تغییر مالکان در مورد دارایی‌هایشان می‌شود، یک نام محلی محدودکننده‌ترین است. خرید آپارتمان در شهرری شهرک گلها معمولاً به این معنی است که یک منطقه باید توسط همه کسانی که دارایی در منطقه هستند حفظ شود و برای هر کاری که بر نمای بیرونی خانه تأثیر می گذارد مجوز لازم است.

اغلب، یک خانه انفرادی که به خودی خود واجد شرایط تاریخی شدن نیست، به دلیل فقدان شهرت یا اهمیت، می‌تواند با عضویت در مجموعه‌ای از املاک و مکان‌هایی که با هم به عنوان یک مکان تاریخی تعیین شده‌اند، حفاظت‌هایی را به دست آورد. با این حال، برخی از ساختمان‌ها در محدوده یک منطقه تاریخی ممکن است به‌عنوان «غیر کمک‌کننده» تعریف شوند و از حفاظت‌ها و حفاظت‌ها فرار کنند.

سرمایه گذاری در میدان نارنج شهرری با خرید واحدهای آپارتمانی

مزایای خرید یک خانه تاریخی چیست؟

داشتن یک خانه تاریخی تجربه ای بی نظیر است که می تواند دوستداران تاریخ، هنر و معماری را به جامعه و گذشته خود نزدیک کند. اگر به خرید یک خانه تاریخی فکر می کنید، در مورد مزایایی که مالکان خانه را برای خرید آن ترغیب می کند، بیشتر بخوانید.

داشتن یک قطعه منحصر به فرد از تاریخ

برای گروهی خاص از صاحبان خانه، یک خانه تاریخی یک سرمایه گذاری عاطفی است. بسیاری از خریداران بالقوه خانه به دنبال یک خانه قدیمی منحصر به فرد هستند که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای خریداران بالقوه خانه رایج است که اشتیاق مشترکی به معماری یا تاریخ داشته باشند. بنابراین هنگامی که این خریداران به دنبال خانه‌هایی در بازار می‌گردند، توسط آن علاقه‌ها هدایت می‌شوند و جذب ویژگی‌های جذاب و سازه‌های تاریخی بی‌نظیر می‌شوند.

پیوستن به جامعه متعهد به حفظ

هنگام خرید خانه در یک منطقه تاریخی، یک شخص نه تنها متعهد می شود که یک همسایه خوب باشد، بلکه یک مباشر خوب تاریخ است. این تعهدی است که سایر مالکان خانه برای انجام هر کاری که برای حفظ شخصیت و تاریخ منطقه لازم است انجام دهند، حتی زمانی که انجام این کار هزینه بیشتری را برای آنها به همراه داشته باشد و برخی از حقوق مالکیت را که صاحبان خانه های غیرتاریخی از آنها برخوردار هستند محدود کند.

دریافت بازدهی بالاتر در سرمایه گذاری

باور کنید یا نه، بسیاری از خانه های به خوبی حفظ شده در مناطق تاریخی به خوبی نگهداری شده به طور قابل توجهی از رقبای جدیدتر خود در افزایش ارزش پیشی گرفته اند. این تفاوت می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد، مانند مطلوبیت یک محله تاریخی یا افزایش ارزش ملک در مناطق در حال بهبود.

دریافت کمک مالی برای بازسازی

اگر علاقه مند به خرید آپارتمان در شهرری با وام هستید اما نگران قیمت آن هستید، ممکن است کمک های مالی یا وام هایی برای پرداخت بخشی از هزینه های بازسازی وجود داشته باشد. پس از بررسی کمک های مالی عمومی در دسترس برای خریداران خانه برای اولین بار ، اولین ایستگاه شما باید اداره حفاظت تاریخی ایالتی شما (SHPO) باشد. آنها می توانند به شما کمک کنند تا به کمک های دولتی برای بازسازی خانه تاریخی دسترسی پیدا کنید.

دریافت وام کمک هزینه خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز برای خانه اولی

همچنین باید برنامه اعتبار مالیاتی «اعتماد ملی برای حفاظت تاریخی»، اعتبار مالیاتی تاریخی (HTC) را بررسی کنید، که می تواند اعتبار مالیاتی برای بازسازی یک بنای تاریخی به شما بدهد . شما همچنین می خواهید به ارتفاقات حفاظتی تاریخی نگاه کنید ، که ممکن است در صورت اعمال تخفیف مالیاتی قابل توجهی برای شما فراهم کنند. برای تجربه مزایای یک خانه تاریخی هیجان زده هستید؟ این احتمال وجود دارد که خریداران دیگر نیز مشتاق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post با خرید آپارتمان در شهرری از تورم حداکثر استفاده را ببرید
گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری Next post بررسی قیمت و ارزش ساختمان ها جهت خرید آپارتمان در شهرری