گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری

بررسی قیمت و ارزش ساختمان ها جهت خرید آپارتمان در شهرری

تغییرات در تامین

وقتی منحنی عرضه را ترسیم می کنیم، دوباره قیمت را تغییر می دهیم اما بقیه چیزها را ثابت نگه می داریم. تغییر در هر عامل دیگری باعث تغییر منحنی عرضه بازار می شود. تغییر منحنی عرضه بازار برای پیش خرید آپارتمان در شهرری خانه ها به سمت چپ، همانطور که در شکل 4.4 “تغییر عرضه خانه ها” نشان داده شده است، می تواند ناشی از عوامل بسیاری از جمله موارد زیر باشد:

بررسی قیمت و ارزش ساختمان ها در بازار مسکن
  • افزایش در هزینه های تولید، مانند دستمزد، هزینه استقراض یا قیمت نفت
  • آب و هوای بد که ساخت و ساز را به تاخیر می اندازد یا به آن آسیب می رساند
  • تغییرات در مقررات که ساخت و ساز را دشوارتر می کند
  • اگر عرضه خانه کاهش پیدا کند، خانه های کمتری با هر قیمت عرضه می شود.

اکنون منحنی های تقاضای بازار و عرضه بازار را کنار هم قرار می دهیم تا تصویر عرضه و تقاضا را در شکل 4.5 “تعادل بازار” به ما ارائه دهد . نقطه ای که عرضه و تقاضا به هم می رسند، تعادل در بازار است. در این مرحله، بین مقداری که خریداران می‌خواهند بخرند و مقداری که فروشندگان می‌خواهند بفروشند، تطابق کامل وجود دارد.

تعادل بازار: چه چیزی قیمت مسکن را تعیین می کند؟

تعادل در بازار به قیمت تعادلی و کمیت تعادلی اطلاق می شود و دارای ویژگی های زیر است: با توجه به قیمت تعادلی، فروشندگان مقدار تعادل را عرضه می کنند. با توجه به قیمت تعادلی، خریداران مقدار تعادل را تقاضا می کنند. در یک بازار رقابتی، قیمت و کمیت تعادلی با تقاطع منحنی های عرضه و تقاضا تعیین می شود. ما از تعادل صحبت می کنیم زیرا تعادل بین نیروهای عرضه و تقاضا در بازار وجود دارد.

 در قیمت تعادلی ، عرضه‌کنندگان کالا می‌توانند به اندازه‌ای که می‌خواهند بفروشند، و متقاضیان کالا می‌توانند هر مقدار از کالا را که می‌خواهند بخرند. هیچ خریدار یا فروشنده ای ناامید وجود ندارد. از آنجایی که منحنی تقاضا دارای شیب منفی و منحنی عرضه دارای شیب مثبت است، عرضه و تقاضا یک بار با هم تلاقی می کنند و هم قیمت تعادلی و هم کمیت تعادلی مثبت خواهند بود. اقتصاددانان معمولاً معتقدند که یک بازار کاملاً رقابتی احتمالاً به تعادل می رسد.

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش در راستای پیش خرید آپارتمان در شهرری

 دلایل این باور به شرح زیر است:

اگر قیمت با قیمت تعادلی متفاوت باشد، عدم تعادل بین تقاضا و عرضه وجود خواهد داشت. این به خریداران و فروشندگان انگیزه می دهد تا رفتار متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال، اگر قیمت کمتر از قیمت تعادلی باشد، تقاضا از عرضه بیشتر خواهد شد. خریداران ناامید ممکن است شروع به افزایش قیمت کنند، یا فروشندگان ممکن است متوجه شوند که می توانند قیمت بالاتری را اعمال کنند. اگر قیمت خیلی بالا باشد، عکس این قضیه صادق است:

عرضه‌کنندگان ممکن است وسوسه شوند قیمت‌ها را کاهش دهند، در حالی که خریداران ممکن است به دنبال معاملات بهتر باشند. در شواهد بازارهای تجربی، پشتیبانی قوی برای پیش‌بینی‌های بازار وجود دارد. هنگامی که خریداران و فروشندگان به صورت جداگانه ملاقات می کنند و بر سر قیمت ها چانه زنی می کنند، معمولاً نتیجه ای بسیار شبیه به نتیجه بازار را در شکل 4.5 “تعادل بازار” مشاهده می کنیم .

خوراکی های کلیدی

چارچوب عرضه و تقاضا به طور کلی پیش بینی های قابل اعتمادی در مورد حرکت قیمت ها ارائه می دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که شرکت ها و خانوارهای موجود در بازار به هیچ یک از این اطلاعات نیاز ندارند. این یکی از زیبایی های بازار است. تنها چیزی که یک بنگاه یا خانوار باید بداند قیمت رایج بازار است. خرید آپارتمان در شهرری باوام تمام هماهنگی ها از طریق عملکرد بازار اتفاق می افتد.

استعلام مجوز های رسمی زمین و شرکت های ساختمانی جهت سرمایه گذاری در بازار املاک

عامل اصلی تأثیرگذار بر تقاضای مسکن، قیمت مسکن است. طبق قانون تقاضا، با کاهش قیمت، میزان تقاضای مسکن افزایش می‌یابد. تقاضا برای مسکن به ثروت خانوارها، درآمد فعلی و نرخ بهره نیز بستگی دارد. اولین عامل موثر بر عرضه مسکن قیمت مسکن است. با افزایش قیمت، مقدار عرضه نیز افزایش می یابد. عرضه مسکن با تغییر قیمت نهاده ها و تغییرات تکنولوژی تغییر می کند. مقدار و قیمت مسکن معامله شده بر اساس تعادل بازار مسکن تعیین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post جذابیت ها و دردسرهای خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز
Next post دلایل کاهش تقاضای پیش خرید آپارتمان در شهرری چیست؟