دلایل کاهش تقاضای پیش خرید آپارتمان در شهرری چیست؟

کاهش توان خرید آپارتمان

از طرف دیگر، با ضعیف شدن تقاضا و تلاش فروشندگان برای تخلیه خانه های خود، کاهش قیمت و پیشنهادات کم توپ باعث فروش می شود. در بازارهایی با افزایش نسبت قیمت فروش به فهرست قیمت که برای ماه‌ها، اگر نگوییم سال‌ها تحت فشار بوده‌اند – مانند بسیاری از بازارهای مضطرب – ما استدلال می‌کنیم که تثبیت می‌تواند در گوشه و کنار باشد. خرید آپارتمان در شهرری با این حال، اخطار بزرگ این است که بانک‌ها به آهستگی موجودی‌های سایه خود را تخلیه می‌کنند و پرتفوی‌های بزرگ متعلق به بانک‌های خود را به بازار رها نمی‌کنند.

خرید و پیش خرید آپارتمان با اقساط بلند مدت

همچنین به خاطر داشته باشید که تثبیت به معنای قدردانی نیست. از سوی دیگر، بازارهای گران‌قیمت شاهد افت شدید فهرست قیمت‌ها هستند و هر نوع پایین‌تری در واقع بسیار دور است، زیرا فروش اجباری و سلب مالکیت به جوامع مرفه سرازیر می‌شود. در بازار امروز، این تجزیه و تحلیل بیشتر باید بین خانه هایی که در شرایط آماده به حرکت هستند و خانه هایی که نیاز به توانبخشی دارند، تجزیه شود. اولی که توسط برنامه های مختلف وام با حمایت دولت قابل تامین مالی است، عموما با کمبود و تقاضای بالا مواجه است.

خرید و پیش خرید آپارتمان با پول نقد

دومی، که باید با پول نقد خریداری شود، برای دنیای کوچکتری از خریدارانی که به دنبال سود سریع هستند، جذاب است. ما متوجه شدیم که در بسیاری از مناطق، خانه‌های به‌روزشده کلید در دست که با FHA موافقت می‌کنند، همراه با Fannie Mae (FNM) و Freddie Mac (FRE)، نسبت قیمت فروش به فهرست قیمت بسیار بالاتری نسبت به خانه‌های خریداری شده با آن دارند. پول نقد (به عنوان مثال، فیکسر-بالا).

مقایسه ی خانه ها و آپارتمان های موجود در شهرری جهت اجاره و رهن

این امر کاملاً منطقی است، زیرا حتی اگر بتوان از برنامه‌های وام با حمایت دولت برای خرید این پروژه‌های توانبخشی استفاده کرد، تعداد کمی از صاحبان خانه‌های بالقوه در شرایط فعلی پول نقد را برای پیش‌پرداخت و همچنین پروژه بازسازی در اختیار دارند. مهاجرت با کمترین هزینه ممکن از جیب شما بسیار مهم است.

نحوه تصمیم گیری بر سر انتخاب آپارتمان مناسب

در مجموع، اغلب نسبت قیمت فروش به لیست قیمت در یک شهر خاص یا کد پستی نزدیک به 100 درصد است. اما تقسیم فروش به “قابل تامین مالی” و “غیر مالی” نتایج بسیار متفاوتی را به همراه دارد. در بیشتر موارد، فروشندگان خانه‌های کلید در دست به‌روز شده در حال حاضر برتری مشخصی نسبت به خریداران دارند، در حالی که خریداران خانه‌های ثابت می‌توانند پیشنهادهای کم‌بالا را قبول کنند. البته، هنوز هم دنیای خانه‌هایی وجود دارند که به شدت گران‌قیمت هستند – خرید آپارتمان در شهرری با وام اما به هر حال این خانه‌ها فروخته نمی‌شوند.

رشد اجاره بهای آپارتمان و تمایل به خرید آپارتمان در شهرری

تجزیه و تحلیل قیمت آپارتمان توسط کارشناسان

راه های بسیار دیگری برای بررسی اصول عرضه و تقاضا در بازارهای محلی املاک وجود دارد. اما اگر تجزیه و تحلیل را بین خانه‌هایی که می‌توانند از طریق FHA، Fannie یا Freddie تامین مالی شوند و خانه‌هایی که نمی‌توانند این کار را انجام دهند، تقسیم نکنید، ممکن است خانه‌های دوبلکس بمب‌گذاری شده در اوکلند را با آپارتمان‌های لوکس در منهتن مقایسه کنید. صبر کنید، مهم نیست، مثال بد – این دو بازار یک ویژگی منحصر به فرد دارند: هیچکس خرید نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری Previous post بررسی قیمت و ارزش ساختمان ها جهت خرید آپارتمان در شهرری
Next post فرآیند خرید آپارتمان در شهرری با کمک مشاوران املاک