10 عادت سرمایه گذاران موفق در املاک

دلیل موفقیت سرمایه گذاران در مسکن
دلیل موفقیت سرمایه گذاران در مسکن

موفقیت در سرمایه گذاری

بسرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند موفقیت آمیز باشد، اما انجام آن به تنهایی می تواند چالش برانگیز و بسیار پرخطر باشد. سرمایه گذاری های مشترک، عمده فروشی و مدیریت املاک تنها چند روشی هستند که سرمایه گذاران می توانند از املاک و مستغلات سود ببرند. همچنین برای موفقیت در این عرصه بسیار رقابتی، کمی زرنگی لازم است.

در حالی که برخی از دانشگاه‌ها دوره‌های عمومی و برنامه‌های انضباطی را ارائه می‌دهند که می‌تواند برای سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات مفید باشد، مدرک لزوماً پیش‌نیاز برای سودآوری در سرمایه‌گذاری املاک نیست. چه یک سرمایه گذار مدرک داشته باشد یا نه، ویژگی های خاصی وجود دارد که معمولاً سرمایه گذاران برتر املاک و مستغلات از آن برخوردار هستند.

10 عادت سرمایه گذاران موفق در املاک

در اینجا 10 عادتی که سرمایه گذاران املاک و مستغلات بسیار مؤثر به اشتراک می گذارند، آورده شده است.

املاک و مستغلات یک تجارت چالش برانگیز است که نیازمند دانش، استعداد، سازماندهی، شبکه سازی و پشتکار است.

کسب دانش و آموزش در مورد بازار املاک و مستغلات بسیار مهم است، اما این اغلب با چیزی فراتر از یادگیری در کلاس همراه است.

درک ریسک‌ها، سرمایه‌گذاری در یک حسابدار، یافتن کمک و ایجاد یک شبکه، همگی جزئی از سرمایه‌گذاران موفق املاک هستند.

10 عادت سرمایه گذاران موفق املاک

1. برنامه ریزی کنید

سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید فعالیت های خود را به عنوان یک کسب و کار حرفه ای برای ایجاد و دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشند. طرح کسب و کار ایده خوبی برای تهیه کردن است، زیرا به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا تصویر بزرگ را تجسم کنند، که به شما کمک می کند تا تمرکز خود را بر روی اهداف مهم حفظ کنید تا بر روی هر گونه شکست جزئی.

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند پیچیده و سخت باشد و یک برنامه محکم می‌تواند سرمایه‌گذاران را سازماندهی و در کار نگه دارد. این طرح که توسط مسکن مازندران در ایران برنامه ریزی شده شامل هزینه‌های تخمینی و جریان‌های نقدی حاصل از اجاره، تعداد واحدهای مالکیت، زمان بازسازی یا ارتقاء واحدها، تغییرات جمعیتی و هر چیز دیگری که می‌تواند در طول زمان بر سرمایه‌گذاری شما تأثیر بگذارد، می‌شود.

2. بازار را بشناسید

سرمایه گذاران موثر املاک و مستغلات دانش عمیقی از بازارهای منتخب خود کسب می کنند، مانند محدود شدن در یک منطقه جغرافیایی خاص و تمرکز بر املاک مسکونی در مقابل تجاری. در جریان روند فعلی، از جمله هرگونه تغییر در عادات مصرف کننده، نرخ وام مسکن، و نرخ بیکاری، به نام چند مورد، به سرمایه گذاران املاک اجازه می دهد تا شرایط فعلی را تصدیق کرده و برای آینده برنامه ریزی کنند. این آنها را قادر می سازد تا زمان تغییر روندها را پیش بینی کنند و فرصت های بالقوه ای را برای سرمایه گذار آماده ایجاد کند.

3. صادق باشید

سرمایه گذاران املاک و مستغلات معمولاً موظف به پایبندی به تعهدات اخلاقی خاصی نیستند. اگرچه استفاده از این موقعیت آسان است، اما اکثر سرمایه گذاران موفق املاک و مستغلات از استانداردهای اخلاقی بالایی برخوردار هستند. از آنجایی که سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شامل افراد می شود، شهرت یک سرمایه گذار احتمالاً گسترده است. سرمایه گذاران موثر املاک و مستغلات می دانند که بهتر است منصف باشند، نه اینکه ببینند چه چیزی می توانند از پس آن بر بیایند.

4. یک طاقچه ایجاد کنید

برای سرمایه گذاران مهم است که تمرکز خود را برای دستیابی به عمق دانش ضروری برای موفقیت ایجاد کنند. صرف زمان برای ایجاد این سطح از درک یک حوزه خاص، برای موفقیت بلندمدت ضروری است. هنگامی که یک بازار خاص تسلط یافت، سرمایه گذار می تواند با استفاده از همان رویکرد عمیق، به حوزه های دیگری برود. برخی از طاقچه ها ممکن است مسکونی با کیفیت بالا، مسکن چند واحدی کم درآمد یا بازسازی مزرعه روستایی باشند.

5. ارجاعات را تشویق کنید

ارجاعات بخش قابل توجهی از تجارت سرمایه گذاران املاک و مستغلات را ایجاد می کند، بنابراین بسیار مهم است که سرمایه گذاران با دیگران با احترام رفتار کنند. این شامل شرکای تجاری، همکاران، مشتریان، اجاره‌کنندگان و هر کسی که سرمایه‌گذار با آنها رابطه تجاری دارد، می‌شود. سرمایه گذاران موثر املاک و مستغلات به جزئیات توجه می کنند، به شکایات و نگرانی ها گوش می دهند و به آنها پاسخ می دهند و کسب و کار خود را به شیوه ای مثبت و حرفه ای نشان می دهند. این باعث ایجاد شهرتی می شود که دیگران را به کار با آن سرمایه گذاران علاقه مند می کند.

6. تحصیل کرده بمانید

مانند هر تجارت دیگری، به روز ماندن با قوانین، مقررات، اصطلاحات و روندهایی که اساس تجارت سرمایه گذاران املاک و مستغلات را تشکیل می دهند، ضروری است. سرمایه‌گذارانی که عقب می‌افتند نه تنها در خطر از دست دادن شتاب در کسب‌وکار خود هستند، بلکه در صورت نادیده گرفتن یا شکستن قوانین، عواقب قانونی نیز خواهند داشت. سرمایه گذاران موفق املاک و مستغلات تحصیل کرده و خود را با هر گونه تغییر نظارتی یا روند اقتصادی تطبیق می دهند. علاوه بر این، قوانین و مقررات مربوط به املاک، مالیات و وام را که می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر تجارت شما تأثیر بگذارد، دنبال کنید.

طرح سرمایه گذاری موفق مسکن مازندران
طرح سرمایه گذاری موفق مسکن مازندران

7. خطرات را درک کنید

سرمایه گذاران بازار سهام با هشدارهای منظم در مورد ریسک های ذاتی سرمایه گذاری و احتمال زیان غرق می شوند. با این حال، سرمایه گذاران املاک و مستغلات به احتمال زیاد آگهی هایی را می بینند که دقیقاً خلاف آن را ادعا می کنند: کسب درآمد در املاک و مستغلات آسان است. سرمایه گذاران محتاط املاک و مستغلات خطرات را درک می کنند – نه تنها از نظر معاملات املاک بلکه همچنین پیامدهای قانونی مربوط به آن – و کسب و کار خود را برای کاهش این خطرات تنظیم می کنند.

8. روی یک حسابدار سرمایه گذاری کنید

مالیات بخش قابل توجهی از هزینه های سالانه سرمایه گذاران املاک و مستغلات را تشکیل می دهد. درک قوانین مالیاتی فعلی می تواند پیچیده باشد و زمان را از کسب و کار در دست بگیرد.

سرمایه گذاران املاک و مستغلات شارپ خدمات یک حسابدار واجد شرایط و معتبر را برای رسیدگی به دفاتر کسب و کار حفظ می کنند. هزینه های مرتبط با حسابدار در مقایسه با صرفه جویی هایی که یک حرفه ای می تواند برای کسب و کار به همراه داشته باشد، می تواند ناچیز باشد.

9. راهنما را بیابید

یادگیری کسب و کار سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای کسی که تلاش می کند کارها را به تنهایی انجام دهد چالش برانگیز است. سرمایه گذاران موثر املاک و مستغلات اغلب بخشی از موفقیت خود را به دیگران نسبت می دهند، خواه یک مربی، وکیل یا دوست حامی. سرمایه گذاران موفق املاک و مستغلات به جای ریسک کردن زمان و پول برای مقابله با یک مشکل دشوار به تنهایی، می دانند که ارزش هزینه های اضافی (از نظر پول و نفس) را دارد تا تخصص دیگران را در آغوش بگیرند.

10. یک شبکه بسازید

یک شبکه حرفه ای به عنوان مثال در تهران می تواند پشتیبانی مهمی را فراهم کند و فرصت هایی را برای سرمایه گذاران جدید و باتجربه املاک ایجاد کند. این نوع گروه که از یک مربی خوب انتخاب شده، شرکای تجاری، مشتریان یا اعضای یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل شده است، به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا یکدیگر را به چالش بکشند و از یکدیگر حمایت کنند. از آنجایی که بسیاری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به یادگیری تجربی متکی است، سرمایه گذاران باهوش در املاک و مستغلات اهمیت ایجاد یک شبکه را درک می کنند.

 تبعیض وام مسکن غیرقانونی است. اگر فکر می‌کنید که بر اساس نژاد، مذهب، جنسیت، وضعیت تأهل، استفاده از کمک‌های عمومی، ملیت، معلولیت یا سن مورد تبعیض قرار گرفته‌اید ، می‌توانید اقداماتی را انجام دهید.

یکی از این مراحل، ارسال گزارش به اداره حمایت مالی مصرف کننده یا وزارت مسکن و توسعه شهری ایران است.

املاک چیست؟

املاک و مستغلات زمین همراه با هرگونه پیشرفت دائمی متصل به زمین است، اعم از طبیعی یا مصنوعی – از جمله آب، درختان، مواد معدنی، ساختمان ها، خانه ها، حصارها، و پل ها. املاک و مستغلات نوعی  ملکیت است. این با اموال شخصی که چیزهایی هستند که به طور دائم به زمین متصل نیستند، مانند وسایل نقلیه، قایق، جواهرات، مبلمان و تجهیزات مزرعه متفاوت است.

حسابدار چیست؟

اصطلاح “حسابدار” به حرفه ای اشاره دارد که وظایف حسابداری مانند  تجزیه و تحلیل حساب ،  حسابرسی  یا  تجزیه و تحلیل صورت های مالی را انجام می دهد. حسابداران با شرکت های حسابداری یا دپارتمان های حساب داخلی با شرکت های بزرگ کار می کنند. آنها همچنین ممکن است شیوه های فردی خود را تنظیم کنند. پس از برآوردن الزامات آموزشی و آزمایشی خاص ایالت، این متخصصان توسط انجمن های حرفه ای ملی گواهی می شوند.

سرمایه گذاری در املاک تجاری ، مسکونی و اداری

طرح کسب و کار چیست؟

طرح کسب و کار یک سند مکتوب است که به طور مفصل توضیح می دهد که چگونه یک کسب و کار – معمولاً یک  استارتاپ – اهداف خود را تعریف می کند و چگونه می خواهد به اهداف خود دست یابد. یک طرح تجاری یک نقشه راه مکتوب برای شرکت از  دیدگاه بازاریابی ، مالی و عملیاتی ترسیم می کند. طرح های تجاری اسناد مهمی هستند که برای مخاطبان خارجی و همچنین مخاطبان داخلی شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، یک طرح کسب و کار برای جذب سرمایه گذاری قبل از اینکه یک شرکت سابقه اثبات شده ای ایجاد کند یا برای تضمین وام استفاده می شود. آنها همچنین راه خوبی برای تیم های اجرایی شرکت ها هستند تا در مورد موارد اقدام استراتژیک یکسان باشند و خود را در راستای اهداف تعیین شده حفظ کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.