پیش خرید آپارتمان در شهر ری بهترین انتخاب با بودجه کم

بازار برتر برای جریان نقدی 

بازده اجاره خوب در، ساختمان های و موارد دیگر را بیابید.سرمایه گذاری در ملک در به معنای کسب نتایج عالی در هر نوع اجاره ای است و برای آن ضروری است که ملک به خوبی ارائه شود و شرایط و مهمانان را برآورده کند.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در به معنای انتخاب بازاری پویا با تقاضای اجاره بسیار بالا در طول سال است و این شهر یکی از بهترین انتخاب های برای سرمایه گذاری امن اجاره ای است .اگرچه قیمت ها برای سال ها افزایش یافته است، املاک همچنان سرمایه گذاران را جذب می کند.

بازار برتر برای جریان نقدی 

از یک طرف به دلیل آن و از طرف دیگر به دلیل گردشگران زیادی که هر ساله برای بازدید از می آیند .پایتخت هنگام خرید برای اجاره در به عنوان یک شرط مطمئن در نظر گرفته می شود.خرید آپارتمان در شهر ری با توجه به خواسته ها و انتظارات خود از نظر سودآوری، بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در را کشف کنید.همچنین به‌ خاطر کوچه‌های گل‌ دار، خانه‌های رنگارنگ و استودیوهای هنرمندانش مانند شهرت دارد. خیلی زود فراموش می کنید که در پایتخت هستید.

پیش بینی رشد

بیش از مسکن در این منطقه خانه اصلی و تقریباً یک چهارم خانوارها مالک هستند.در مورد قیمت، قیمت آن به طور متوسط ​​کمتر از برای هر متر مربع یا بین تا برای یک آپارتمان است. قیمت ملک در سال گذشته  درصد افزایش یافته است. متوسط ​​بازده ناخالص است منطقه هنرمندان مشهور بسیاری مانند را به خود دیده است. بنابراین مکان خوبی برای خرید ملک در است.منطقه هفدهم یکی از مناطق پرطرفدار پایتخت است.در سال های اخیر، سرمایه گذاران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است .

پیش بینی رشد

قدمت آنها به قبل از جنگ جهانی دوم می رسد. بالاترین قیمت ها در اطراف یافت می شود. مقرون به صرفه ترین املاک در منطقه هستند. از اقامتگاه های اولیه وجود دارد.علاوه بر این، میانگین قیمت هر متر مربع حدود درصد است. این یک سرمایه گذاری اجاره متوسط ​​است. در مورد سرمایه گذاری اجاره در، قیمت ها بسته به نوع ملک متفاوت است. این مکان ایده آل برای سرمایه گذاری در ملک است. انبار مسکن در این منطقه عمدتاً از  خوابه تشکیل شده است که حدود از موجودی مسکن را تشکیل می دهد.

سهام مسکن

که در نزدیکی قرار دارد، خانه بسیاری از لوکس است. تعاونی کیان مهر پارس این منطقه جذابیت و اصالت خود را مدیون بازارهای متعدد و ساختمان‌های است که در آن قرار دارد. سهام مسکن متشکل از آپارتمان است و از ساکنان را تشکیل می دهند.برای محیط زندگی که ارائه می دهد بسیار شناخته شده است. بین بسیاری از رستوران ها و عمارت های خصوصی آن، آن را به مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری تبدیل می کند. نزدیکی و معماری آن به نیز از دارایی های مهم این بخش است.

سهام مسکن

سهام مسکن تقریباً به طور کامل از آپارتمان تشکیل شده است و از ساکنان را تشکیل می دهند.این منطقه در نوع خود یک “روستا” است. منطقه ‌ای آرام با میدان اصلی آن است. محیط املاک و مستغلات تقریباً به طور کامل از آپارتمان  تشکیل شده است و از ساکنان را تشکیل می دهند.منطقه ای است که با منطقه است و در واقع شده است. علاوه بر این، این بخش از شهر شامل تعدادی از نمادین ترین خیابان ها و میدان های پایتخت است. این منطقه در بین سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان بسیار محبوب است.

خط آخر

همچنین یکی از محله های در این شهر قرار دارد که قدمت آن به قرون وسطی باز می گردد.به ویژه برای سرمایه گذاری ملک در مطلوب است. در واقع، نزدیک به از این هستند. علاوه بر این، تعداد بسیار کمی آپارتمان و استودیو با وجود تقاضای زیاد اجاره داده می شود.این امر باعث افزایش قیمت ها می شود و این منطقه را به یکی از گران ترین منطقه در پاریس تبدیل می کند. این منطقه همچنین بازده اجاره پایینی دارد، اما منطقه ای پویا و مناسب برای سرمایه گذاری است. لازم به ذکر است که بازده ناخالص است.

در اطراف این منطقه ، بیش از 85 درصد از آپارتمان ها مربوط به قبل از جنگ جهانی اول است. اگر می خواهید در قدیمی سرمایه گذاری کنید، این فرصت های زیادی را ارائه می دهد. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که خانه ها تنها 2.4 درصد از موجودی مسکن در این بخش از شهر را تشکیل می دهند. از سوی دیگر، آپارتمان ها تقریباً 97 درصد از موجودی مسکن شهرداری را تشکیل می دهند.در زمینه بازگشت اجاره در پاریس، انتخاب محله گام مهمی در پروژه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post سبد سرمایه گذاری خود را تقویت کنید:خرید آپارتمان در شهر ری
Next post یک ملک سرمایه گذاری عالی”پیش خرید آپارتمان در شهر ری