فرآیند خرید آپارتمان در شهرری با کمک مشاوران املاک

ویژگی های یک مستاجر بد

اگر به دنبال دلیلی برای رد مستاجر بالقوه به دلیل احساس درونی هستید، در اینجا 99 دلیل برای این کار وجود دارد. اگر چیزی “خاموش” به نظر می رسد و دلیل آن را نمی دانید، به غریزه خود اعتماد کنید. همسایگان و سایر مستاجران از شما تشکر خواهند کرد. آنها سعی می کنند قبل از اینکه ملک را ببینند، شما را مجبور به کاهش اجاره بها می کنند. پیش خرید آپارتمان در شهرری این یک نشانه مطمئن است که این مستاجر واقعاً نمی تواند ملک را بخرد. پرسیدن قبل از نمایش به این معنی است که ارزش ملک برای آنها کم است، آنها فقط به هزینه اهمیت می دهند.

آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی توسط مدیران املاک

 بر سر اجاره بها چانه زنی می کنند. یک نفر از اینکه اجاره بهای آن ملک چقدر باید تعیین شود ناراحت بود. مستاجری که زیاد چانه زنی می کند، رابطه حرفه ای خوبی با شخصی که اجاره اش را به او می پردازد، نخواهد داشت. آنها بر سر سپرده چانه زنی می کنند و در کارمزد حرکت می کنند. اگر ملک اجاره ای در شرایط خوبی باقی مانده باشد، سپرده ها باید بازگردانده شوند . شخصی که بر سر سپرده خود چانه زنی می کند، قصد ندارد اجاره خود را در شرایط خوبی بگذارد.

هشدار انجمن مشاوران املاک کشور به خریداران مسکن

هشدارهای دود را بسیار دقیق بررسی می کنند. سیگاری‌های داخل خانه که می‌خواهند گناهان خود را پنهان کنند، اغلب هشدارهای دود را خاموش یا خاموش می‌کنند تا از تشخیص آن جلوگیری کنند. آنها می پرسند که آیا آبپاش های آتش “واقعا کار می کنند.” این یک سوال مهم برای برخی در مورد بیمه است. خرید آپارتمان در شهرری با وام با این اوصاف، اگر فکر می‌کنید یک سیگار سرگردان می‌خواهد آن‌ها را از بین ببرد، سؤال مهمی است.

هشدار انجمن مشاوران املاک کشور به خریداران مسکن

آنها ادعا می کنند که صداهایی را می شنوند که شما در طول نمایش نمی شنوید. آیا آن صداهای مرموز را که ادعا می کنند می شنوند می شناسید؟ آنها پس از نقل مکان نیز صدای آنها را خواهند شنید که منجر به شکایات بی پایان می شود. بوی علف هرز می دهند. ماری جوانا عطر لطیفی نیست. اگر وقتی در نمایشگاهی با صاحبخانه بالقوه شرکت می‌کنند متوجه بوی آن نشوند، وقتی کل محل بو می‌دهد متوجه آن نخواهند شد.

میزان اجاره بهای آپارتمان های مسکونی و اداری

مست یا بدحال هستند. آنها حتی به شما اجازه نمی دهند خالکوبی مست کنید، بنابراین منطقی است که شما نباید از این طریق قراردادی را امضا کنید. آنها آنقدر بلند فریاد می زنند که همسایه ها در طول مکالمه نمی توانند بشنوند. برخی از افراد مشکل کنترل صدا دارند. با کوچکترین نشانه ای از هیجان یا ناامیدی آنها بلند می شوند. آرامش سایر مستاجران را در نظر داشته باشید. آنها می پرسند که آیا صفحه نمایش از پنجره ها بیرون می آیند.

آیا این یک نگرانی ایمنی است؟ البته. آیا خم شدن از پنجره به بیرون برای سیگار کشیدن آسان تر می شود؟ تو بچا نکته: مستاجرانی که مایلند تنه خود را برای سیگار از پنجره به بیرون پرت کنند، به ندرت این عادت را حفظ می کنند. در نهایت تنبل می شوند و در داخل خانه سیگار می کشند. آنها سوالات شخصی در مورد مستاجران دیگر می پرسند.

میزان اجاره بهای آپارتمان های مسکونی و اداری

حرف آخر

برخی از سوالات مناسب هستند، مانند “آیا حیوانات خانگی در ساختمان وجود دارند؟” و “آیا کودکانی در ملک زندگی می کنند؟” اما دیگران کمتر مناسب هستند. اگر مستأجری در مورد برنامه روزانه مستاجران دیگر بپرسد، یا اینکه آیا دختر طبقه پایین مجرد است یا نه، اجاره دادن به آن فرد می تواند مستاجران فعلی را در معرض خطر سرقت یا بدتر از آن قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post دلایل کاهش تقاضای پیش خرید آپارتمان در شهرری چیست؟
بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Next post اهمیت خرید آپارتمان در شهرری با وام و قیمت مناسب