خرید خانه در زمان‌های چالش برانگیز

چگونه فرآیند را آرام‌تر کنیم؟

همه گیر کرونا چالش های منحصر به فردی را برای کسانی که امیدوار به خرید خانه هستند، ایجاد کرده است. چه برای اولین بار خریدار یا یک جابجایی باشید، غیرقابل انکار است که روند خرید ملک در سال 2021 با سال های قبل متفاوت است.

خرید خانه در زمان‌های چالش برانگیز

بازار مسکن تا حد زیادی طوفان ویروس کرونا را با چند نوسانات اولیه پشت سر گذاشته است که از آن زمان به بعد فروکش کرده است. با این حال، تأثیر بیماری همه‌گیر بر زندگی ما تأثیر منفی بر توانایی خرید خانه برای بسیاری داشته است، بنابراین خرید ملک در مقایسه با زمان‌های قبل از همه‌گیری، می‌تواند کمی کار بیشتری داشته باشد.

برای سپرده گذاری بیشتر پس انداز کنید

یکی از تأثیرات مهم این همه گیری کاهش درآمد مخصوصا در ایران بوده است، چه به دلیل مرخصی، تعدیل کار یا ساعات کمتری که برای کار ارائه شده است. این یکی از بزرگترین موانع برای خرید خانه است، به ویژه برای کسانی که برای اولین بار جوانی را خریداری می کنند.

ممکن است اطمینان حاصل شود که تا آنجا که می توانید برای سپرده پس انداز می کنید کمک کند. این ممکن است به این معنی باشد که برنامه های خود را برای مدتی معلق نگه دارید تا بیشتر پس انداز کنید. هرچه سپرده شما بزرگتر باشد ، یافتن یک وام مسکن مناسب آسان تر خواهد بود، بنابراین، اگرچه ممکن است خسته کننده باشد، این می تواند یکی از بهترین راه ها برای مدیریت پذیرتر کردن فرآیند خرید خانه باشد.

هزینه های غیر ضروری را حذف کنید

اگر برای سپرده یا جابجایی خود نیاز به پس انداز بیشتری دارید، کاهش هزینه های غیر ضروری بسیار مهم است. ممکن است به ردیابی هزینه‌های ماهانه‌تان کمک کند و ببینید کجا می‌توانید ضایعات را کاهش دهید و از بین ببرید. این می تواند به معنای ش کاهش تعداد دفعات خرید غذای آماده و تغییر از خواربار فروشی های مارک دار به عمومی باشد. تغییرات کوچک می تواند در دراز مدت پس انداز بزرگی را به همراه داشته باشد.

همچنین اگر در حال حاضر اجاره می‌کنید، می‌توانید با والدین خود به خانه برگردید. این می‌تواند راه‌حل خوبی برای خریداران جوان‌تر باشد، زیرا در صورت‌حساب‌های اجاره‌تان که بزرگترین هزینه ماهانه برای اجاره‌کنندگان است، صرفه‌جویی می‌کند. در حالی که ممکن است نتوانید در خانه والدین خود بدون اجاره زندگی کنید، اغلب می تواند به طور قابل توجهی ارزان تر از اجاره خصوصی باشد.

اموال را بررسی کنید

بررسی املاک می تواند اطمینان حاصل کند که دقیقاً می دانید چه چیزی به دست می آورید. یک ملک ممکن است برای چشمان آموزش ندیده عالی به نظر برسد، اما یک نقشه بردار قادر خواهد بود هر مشکلی را که یک ملک دارد یا ممکن است ایجاد کند، ارزیابی کند. سطوح مختلفی از بررسی املاک وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و اگر شک دارید، اغلب بهترین کار این است که جامع ترین نظرسنجی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که خانه ای سالم می خرید.

انتخاب درست و پر سود در هنگام خریدن آپارتمان

این مقاله را در مورد مزایای نظرسنجی خانگی از این نقشه برداران باتجربه بررسی کنید. مسکن مازندران به شما آرامشی می دهد که برای نقل مکان به خانه جدید خود با اطمینان از کیفیت ملک نیاز دارید.

میدونی دقیقا چی میخوای

هنگامی که به دنبال خانه در شهر تهران هستید، ضروری است که دقیقاً بدانید چه می خواهید. همه گیر به این معنی است که مشاهده املاک سخت تر است، بنابراین حذف املاک بر اساس فهرست گسترده ای از نیازمندی ها می تواند به کاهش تعداد املاکی که بازدید می کنید کمک کند.

شما می توانید با تهیه لیستی از تمام لوازم ضروری که یک خانه باید داشته باشد، به عنوان مثال، تعدادی اتاق خواب شروع کنید. سپس می‌توانید فهرستی از «خوب بودن» ایجاد کنید، که گزینه‌های شما را بیشتر محدود می‌کند. این ضروری است که نسبت به نیازهای خود واقع بین باشید.

تعداد زیادی عکس و فیلم بگیرید

بهتر است تعداد دفعات بازدید از ملک را به دلیل خطر انتقال ویروس کرونا محدود کنید. هنگام مشاهده یک ملک، گرفتن عکس های زیادی از فضا ممکن است کمک کند تا بتوانید پس از آن در اوقات فراغت خود آنها را مرور کنید. گرفتن ویدیو از راهنما نیز می تواند به شما کمک کند فرصت های زیادی برای بررسی ملک پس از مشاهده داشته باشید.

داشتن ویدئو و عکس از املاک در دسترس به این معنی است که شما می توانید آن ها را به خانواده و دوستان نشان دهید و نظر آنها را در مورد ملک بدون هیچ گونه بازدید اضافی غیر ضروری از خانه دریافت کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که ایده خوبی است که قبل از خرید ملک را بیش از یک بار مشاهده کنید.

از کمک های موجود استفاده کنید

برای خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید می کنند، طرح های دولتی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا نردبان ملک را طی کنید. شما باید به کمک های مختلف برای خرید طرح ها نگاه کنید تا ببینید آیا واجد شرایط دریافت کمک مالی یا پاداش سپرده هستید یا خیر.

خرید و فروش املاک اداری تجاری و مسکونی

همچنین می‌توانید از طرح‌هایی مانند وام مسکن 5 درصدی که در آوریل 2021 اجرایی شد، استفاده کنید. برخی از طرح‌های دیگر به یکی از اعضای خانواده یا دوستان این امکان را می‌دهند که پس‌انداز خود را به عنوان ضمانت برای وام مسکن شما بگذارند و به شما امکان می‌دهند بدون هیچ سپرده وام مسکنی دریافت کنید. متعادل کردن این گزینه ها با بازپرداخت هایی که می پردازید ضروری است، که می تواند بالاتر از خرید ملک با سپرده 10٪ یا بیشتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post 10 عامل اساسی که قبل از خرید آپارتمان باید به آن توجه کنید
گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری Next post هنگام انتخاب آپارتمان برای اجاره به چه چیزهایی باید توجه کنیم