بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر

پیش خرید آپارتمان در شهرری از شرکت های سازنده معتبر در منطقه

تصویب قوانین جدید در اتحادیه مسکن برای جلوگیری از کلاهبرداری

املاک ممکن است در مجزا زیبا به نظر برسند زیرا مدرن و راحت به نظر می رسند، اما مردم عادی املاک و مستغلات را بر اساس منطق خالص خریداری نمی کنند. برای اکثر آنها، این یک خرید عمیقا احساسی است، بنابراین آنها می خواهند احساس منحصر به فرد و خاص داشته باشند. به این ترتیب، فروش مجدد کاندوها دشوار است. پیش خرید آپارتمان در شهرری اگر یک واحد منحصر به فرد (مانند پنت هاوس یا خانه با باغ) نداشته باشید، اغلب با صدها کاندو با همان پلان در ساختمان خود مواجه می شوید.

تمرکز اتحادیه املاک بر نحوه خرید و فروش آپارتمان در دپارتمان ها

همین مفهوم برای در جوامع ساخته شده توسط توسعه دهندگان صادق است. به عنوان یک مگس اضافی، هزینه‌های مستمری مانند تعمیر و نگهداری، هزینه‌های منطقه مشترک، هزینه‌های مدیریت/HOA و گاهی اوقات مالیات بر دارایی بالاتر در آپارتمان‌ها و جوامع سرپوشیده در مقایسه با سایر انواع مسکن خواهید داشت. برج عرفان ASP مخاطبان اصلی این نوع توسعه سرمایه‌گذارانی هستند که به دنبال «تغییر» این املاک برای کسب سود در چند سال هستند.

توقع خریداران آپارتمان های مسکونی و تجاری از شرکت های سازنده

به این ترتیب، نه دولت‌ها، نه توسعه‌دهندگان و نه حتی سرمایه‌گذاران علاقه خاصی به ایجاد کارآمدی عملیاتی، بادوام یا حتی قابل زندگی کردن این املاک ندارند. به طور کلی، فروش مجدد یک کاندو زمانی سخت است که صدها واحد در ساختمان شما با همان پلان وجود داشته باشد. اهداف بلند و نتایج حداقلی اغراق کردن حباب حدس و گمان که در برخی مناطق به دلیل توسعه دهندگان بی پروا املاک در حال وقوع است، دشوار است.

تصویب قوانین جدید در اتحادیه مسکن برای جلوگیری از کلاهبرداری

به عنوان مثال، چین ده‌ها شهر ارواح ساخته است که احتمالاً قبل از استفاده از بیشتر ساختمان‌ها، به دلیل نگرانی‌های ایمنی باید ویران شوند. این به سختی یک پدیده جدا شده است. هر کجا که دوست دارید نگاه کنید – تایلند، فیلیپین، مالزی، برای نام بردن چند مورد – پروژه هایی با اندازه های مختلف وجود دارد که گاهی اوقات حتی با اندازه کشورهای کوچک رقابت می کنند.

بررسی بند های دفترچه قرارداد سرمایه گذاری املاک توسط مشتریان

یکی از نمونه های این مشکل، شهر جنگلی، مالزی است، که یک پروژه 100 میلیارد دلاری است که مستقیماً در آن سوی تنگه جوهور از سنگاپور واقع شده است. ایده شهر جنگلی ایجاد چهار جزیره مصنوعی و بازآفرینی اتفاقات بین شنژن و هنگ کنگ با ایجاد منطقه ای ارزان نزدیک به یک منطقه اقتصادی پویا است که نیازهای صنعتی آن را تامین می کند.

البته هدف این است که در این فرآیند ثروتمند شوید. با این حال، از ظرفیت بالقوه تخمینی 700000 نفر، در حال حاضر حدود 500 نفر در شهر جنگلی زندگی می کنند. شروع سختی داشت به همان دلیلی که اکثر پروژه‌های این نوع انجام می‌دهند – به صورت ارگانیک اتفاق نیفتاد. برخی از بوروکرات ها، توسعه دهندگان املاک یا سیاستمداران این نوع ایده را در سر خود می گیرند، آن را می سازند، و اغلب جیرجیرک در ازای آن وجود دارد.

توقع خریداران آپارتمان های مسکونی و تجاری از شرکت های سازنده

خط آخر

اگر نیروی بازاری وجود نداشته باشد که مردم را وادار به رفتن و کار در جایی کند، دلیلی وجود ندارد که آنها میانگین 175000 دلار آمریکا را برای خرید یک آپارتمان در مکانی مانند شهر جنگلی مالزی خرج کنند. در مقیاس کوچکتر، تاریخچه غنی از توسعه املاک شکست خورده در سرتاسر جهان وجود دارد – املاک ساحلی متروکه در مناطقی که زیرساخت یا تجارت ندارند، آپارتمان های حومه شهرها که ارتباط آنها با شهرها قطع شده است، و همینطور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post اخذ مجوز خرید و پیش خرید آپارتمان در شهرری از اتحادیه مسکن
Next post قیمت گذاری و کارشناس رسمی برای خرید آپارتمان درشهرری