پیش خرید آپارتمان در شهرری از طریق سامانه فروش املاک

افزایش تقاضا برای خرید و پیش خرید آپارتمان در برج

آب و هوا برای زندگی در کنار دریا، با تابستان های طولانی و گرم و زمستان های معتدل، ایده آل است. ترکیه با آب های شفاف و سواحل شنی زیباترین خطوط ساحلی جهان را دارد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در کنار دریا می تواند یک سرمایه گذاری بسیار سودآور باشد، زیرا تقاضا همیشه بالا است و قیمت ها به مرور زمان افزایش می یابد. خرید آپارتمان در شهرری باوام های با منظره دریا در ترکیه در بین گردشگران بسیار محبوب هستند.

میزان مالیاتی که خریداران و فروشندگان واحد های آپارتمانی باید پرداخت کنند.

 بنابراین همیشه تقاضای زیادی برای املاک اجاره ای وجود دارد. برخی از مزایای سرمایه گذاری در هتل آپارتمان در ترکیه عبارتند از: هتل آپارتمان ها نسبت به املاک سرمایه گذاری سنتی می توانند بازده اجاره بالاتری داشته باشند، زیرا اغلب با نرخ های بالاتری به گردشگران و مسافران تجاری اجاره داده می شوند و این می تواند آنها را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذارانی تبدیل کند که به دنبال حداکثر کردن بازده سرمایه خود هستند.

حداکثر زمان ساخت آپارتمان و برج های 30 طبقه

هتل آپارتمان ها اغلب در شب اجاره می شوند، به این معنی که می توان از آنها به عنوان خانه های تعطیلات، اجاره کوتاه مدت یا حتی اجاره بلند مدت استفاده کرد و این انعطاف پذیری آنها را تبدیل به یک سرمایه گذاری ایده آل برای کسانی می کند که می خواهند گزینه استفاده از ملک خود را داشته باشند. مناسب ببیند هتل‌آپارتمان‌ها عموماً در مجموعه‌های بزرگ‌تری قرار دارند که امکاناتی مانند استخر، سالن‌های ورزشی و رستوران را در خود جای داده‌اند.

این بدان معناست که نیاز کمتری به مالکان برای نگهداری از املاک خود وجود دارد، زیرا پروژه اسپرلوس این امکانات معمولاً توسط مدیریت مجتمع مراقبت می‌شود. آپارتمان برای فروش در ترکیه در کنار دریا در اینجا برخی از مزایای سرمایه گذاری در آپارتمان های واقع در مراکز شهر در ترکیه آورده شده است: شما به راحتی می توانید برای آپارتمان خود مستاجر پیدا کنید زیرا تقاضای زیادی برای اجاره واحدها در این مناطق وجود دارد.

میزان مالیاتی که خریداران و فروشندگان واحد های آپارتمانی باید پرداخت کنند.

درآمد ماهانه ی مالکان آپارتمان از دریافت اجاره از مستاجر

درآمد ماهانه اجاره ای که می توانید از واحد خود به دست آورید بیشتر از درآمدی است که می توانید از یک آپارتمان واقع در یک منطقه کمتر مرکزی دریافت کنید. احتمال دارد قیمت آپارتمان شما سریعتر از آپارتمانی خارج از مرکز شهر افزایش یابد. سرمایه گذاری استودیو آپارتمان در ترکیه در اینجا برخی از مزایای سرمایه گذاری در آپارتمان های استودیویی در ترکیه آورده شده است: متوسط ​​بازده اجاره آپارتمان های استودیویی در ترکیه حدود 5-6٪ است.

این بالاتر از سایر گزینه های سرمایه گذاری مانند سهام، اوراق قرضه و صندوق های سرمایه گذاری مشترک است. آپارتمان های استودیویی در ترکیه این پتانسیل را دارند که با سرعت بیشتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری رشد کنند. این تخمین می تواند بازگشت سرمایه خوبی را ارائه دهد.

مشورت با کارشناسان فروش آپارتمان قبل از پیش خرید

مبلمان و نگهداری آن در مقایسه با آپارتمان های بزرگتر آسان تر است. آیا زمان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه فرا رسیده است؟ اگر قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه را دارید در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید : اقتصاد ترکیه قوی و در حال رشد است. بازار املاک و مستغلات در ترکیه با ثبات است و ارزش آن سال هاست که در حال افزایش است.

درآمد ماهانه ی مالکان آپارتمان از دریافت اجاره از مستاجر

استانبول شهری در سطح جهانی است و چیزهای زیادی برای ارائه به سرمایه گذاران دارد. فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری در املاک ترکیه وجود دارد ، چه به دنبال ملک مسکونی و چه تجاری باشید. اکنون با ما تماس بگیرید تا طیف گسترده ای از گزینه های سرمایه گذاری سودآور را در دستان شما قرار دهیم که مناسب شماست. ما همچنین به شما مشاوره ها و نکات مهمی را ارائه خواهیم کرد که به شما کمک می کند بدون اتلاف وقت یا تلاش به نتایج عالی برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Previous post اهمیت خرید آپارتمان در شهرری با وام و قیمت مناسب
Next post مزیت ها و معایب خرید و پیش خرید آپارتمان در شهرری چیست؟