نکاتی در مورد انتقال از خانه به آپارتمان

آپارتمان یا خانه

وقتی شما از یک خانه به یک آپارتمان در تهران نقل مکان می کنید… شاید به این دلیل است که خانه خالی است، این حرکت هوشمندانه تری از نظر مالی است، یا فقط ترجیح شخصی است. صرف نظر از شرایط، انتقال از یک خانه به یک آپارتمان می تواند طاقت فرسا باشد. در اینجا نکات ما در مورد انتقال از خانه به آپارتمان آورده شده است.

نکاتی در مورد انتقال از خانه به آپارتمان

فرآیند را در اسرع وقت شروع کنید

ما متوجه می شویم که گاهی اوقات زندگی در ایران اجازه نمی دهد که کارها به طور کامل برنامه ریزی شوند یا با زمان کافی انجام شوند. با این حال، اگر وقت دارید، عاقلانه از آن استفاده کنید و به مقاله ای که توسط املاک مازندران گرآوری شده توجه کنید ! هر چه زودتر این پروسه را انجام دهید. این چیزها همیشه بیشتر از آنچه انتظار دارید زمان می برند.

مواردی را که نیاز دارید و چیزهایی را که ندارید فهرست کنید

بدیهی است که حتی اگر از یک خانه کوچکتر به یک آپارتمان نقل مکان کنید، همه چیز با شما همراه نیست. با تهیه موجودی چیزهایی که قطعاً همراه شما هستند و چیزهایی که نیستند شروع کنید.

با مواردی که با شما همراه نیستند چه کاری انجام دهید

حراج وسایل منزل؟ فروش سر و صدا؟ Craigslist؟ کمک به سرقفلی؟ هدیه دادن به دوستان و خانواده؟ خود ذخیره سازی؟ سطل زباله؟ برای چیزهایی که بعد از گرفتن موجودی با شما نمی آیند برنامه ریزی داشته باشید. ما حدس می‌زنیم هنوز انبوهی از چیزهایی که مطمئن نیستید نگه دارید یا رها کنید، خواهید داشت. شما باید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید…

یاد بگیرید که رها کنید

به طور طبیعی، انبوهی از چیزها وجود خواهد داشت که شما در مورد آنها در حصار خواهید بود. چیزهایی وجود خواهند داشت که می خواهید به آنها بچسبید … احتمالاً بیشتر از آنچه انتظار دارید یا مایل به اعتراف هستید. در یک نقطه، شما باید برخی چیزها را رها کنید. حرکت به یک مکان جدید می تواند یک لوح تمیز باشد. شما نمی خواهید با شلوغ کردن فضای جدید زندگی خود با وسایل غیر ضروری شروع کنید.

رهن و اجاره املاک اداری تجاری و مسکونی

نکته: اگر همچنان به کمک نیاز دارید، یک شخص ثالث بی طرف را بیاورید تا به شما کمک کند تا پاکسازی کنید و تمایل به احتکار را از خود دور کنید.

اطمینان حاصل کنید که همه چیز با شما مناسب است

تمام مبلمانی که قصد دارید با خود ببرید و همچنین فضای جدید آپارتمان خود را اندازه گیری کنید. این امر بدیهی به نظر می رسد اما این یک اشتباه تازه کار است که اغلب اتفاق می افتد. به عنوان مثال، ممکن است اتاق خواب اصلی قدیمی شما همه قطعات را به خوبی در خود جای دهد، اما اتاق خواب آپارتمان جدید شما جایی برای هر دو میز یا صندوقچه رسانه ای ندارد.

اجرای خود حرکت

تصمیم بگیرید که چگونه حرکت می کنید. به تنهایی با U-Haul یا از یک شرکت حمل و نقل استفاده می کنید؟ اگر با یک شرکت حمل‌ونقل می‌روید حتماً خرید کنید. شرکت های مختلف معیارهای متفاوتی در مورد نحوه هزینه خدمات خود دارند. برخی نرخ‌های ثابت را ارائه می‌دهند، برخی با مسافت یا ساعت شارژ می‌شوند. حتی دیده‌ایم که شرکت‌های حمل‌ونقل اگر شما را به طبقه دوم یا سوم یک ساختمان منتقل کنند، هزینه‌های اضافی اضافه می‌کنند. تکالیف خود را انجام دهید و قیمت ها را مقایسه کنید!

جستجوی آپارتمان در تهران

از مزایای زندگی آپارتمانی بهره کامل ببریدبرای به حداکثر رساندن وضعیت جدید زندگی خود، از هر و همه امکانات منحصر به فردی که مجتمع آپارتمانی جدید شما ممکن است ارائه دهد، استفاده کنید. امروزه، بسیاری از جوامع استخر، مراکز تناسب اندام، کباب‌پزهای باربیکیو، باشگاه‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهند! و می توانید از همه آنها بدون نیاز به نگهداری خودتان استفاده کنید. این یک برد بزرگ است.

ذهنی باز داشته باشید و آن را در آغوش بگیرید!

این یک شروع تازه است، پس ذهن خود را باز نگه دارید! واقعیت این است که هیچ وضعیتی 100٪ ایده آل نیست. داشتن یک خانه به معنای فضای بیشتر است، اما همچنین به معنای مسئولیت، زمان و هزینه بیشتر برای نگهداری آن و غیره است. یک آپارتمان ممکن است کوچکتر باشد، اما ناگهان مسئولیت بسیار کمتر و زمان و پول بیشتری خواهید داشت.

توجه به بازار پر سود مسکن و سرمایه گذاری با خرید و پیش خرید کردن آپارتمان

هر موقعیتی مزایا و معایبی دارد، فقط به یاد داشته باشید که سعی کنید از مزایا حداکثر استفاده را ببرید و تا آنجا که ممکن است روی معایب تمرکز نکنید. آیا نکات مفیدی را که دوست دارید ببینید، کنار گذاشتیم؟ اگر خودتان به فکر جابه‌جایی از خانه به آپارتمان هستید، به راحتی می‌توانید  ابزار جستجوی آپارتمان‌های کالیفرنیا را مرور کنید . آپارتمان ها را بر اساس مکان، تعداد اتاق خواب ها، امکانات رفاهی و موارد دیگر جستجو کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post آپارتمان در مقابل خانه مستقل
Next post ویژگی آپارتمان های مسکونی و تجاری و نیز شرایط زندگی درآن