بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر

معایب سرمایه گذاری در ملک اجاره ای خارج از کشور

سرمایه گذاری در ملک اجاره ای خارج از کشور

هنگام سرمایه گذاری در ملک اجاره ای در ایران ، همیشه باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. اگر به نظر نمی رسد بازار در منطقه شما فرصت های سرمایه گذاری مورد نظر شما را ارائه دهد، ممکن است به فکر سرمایه گذاری در خارج از ایالت باشید. در حالی که سرمایه گذاری خارج از ایالت می تواند یک فرصت سودآور باشد – به خصوص در مقایسه با بازار املاک و مستغلات محلی شما.

معایب سرمایه گذاری در ملک اجاره ای خارج از کشور

اگر به دنبال سرمایه گذاری در اجاره ای خارج از تهران هستید، مزایا و معایب غیرمنتظره ای وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از عوارض بالقوه ای که ممکن است هنگام سرمایه گذاری خارج از تهران با آنها مواجه شوید و چند راه برای غلبه بر مشکلات توسط کارشناسان مسکن مازندران ذکر شده است.

معایب سرمایه گذاری در ملک اجاره ای در ایالت دیگر:

سرمایه گذاری در یک ملک خارج از تهران ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما نادیده گرفتن جنبه های منفی می تواند شما را در موقعیت دشواری قرار دهد. قبل از اینکه وارد شوید مطمئن شوید که مزایا و معایب آن را درک کرده اید.

قوانین خاص دولت

قوانین مالک و مستاجر در ایران متفاوت است. علاوه بر این، هر شهرستان و شهر ممکن است قوانین محلی خود را داشته باشد. در حالی که هر صاحبخانه یا شرکت مدیریتی باید یک وکیل متبحر در زمینه املاک و مستغلات داشته باشد تا هنگام تعیین خط‌مشی‌ها با آنها مشورت کند، شما همچنان می‌توانید خطر از دست دادن چیز جدیدی را داشته باشید. قوانین جدید به طور مداوم در حال تصویب هستند که می تواند باعث ایجاد دردسر بزرگی برای تلاش برای ادامه دادن شود.

 اگر هر چیزی نیاز به رأی گیری داشته باشد، مالیات مالیات افزایش می یابد، به عنوان مثال، شما مقیم نیستید و ورودی نخواهید داشت. فاصله مانع بزرگی است، و وقتی اخبار محلی را دنبال نمی‌کنید یا قوانین جدید را در ایالت(های) خود بررسی نمی‌کنید، می‌توانید ناخواسته در انتهای قانون قرار بگیرید.

کاهش تقاضای خرید و فروش املاک اداری تجاری و مسکونی

توسعه یک تیم سخت است

جمع آوری یک تیم عالی در بهترین شرایط سخت است. زمانی که شما محلی نیستید ممکن است غیرممکن به نظر برسد. یافتن یک مشاور املاک عالی، فروشندگان قابل اعتماد، و یک تیم مدیریت املاک عالی می تواند به طور قابل توجهی چالش برانگیزتر باشد، زمانی که شما ارتباطات محلی ندارید که بتواند به شما مراجع ارائه دهد.

نیاز به سفر

حتی اگر تصمیم دارید که در کشور ایران یک مدیر املاک وظایف مدیریت روزانه ملک شما را انجام دهد، مهم است که به طور دوره ای ملک خود را ارزیابی کنید و اطمینان حاصل کنید که تیم مدیریت شما به درستی از اجاره شما مراقبت می کند. علاوه بر این، اگر مشکل بزرگی مانند یک بلای طبیعی در محل اجاره شما رخ دهد ، ممکن است برای ارزیابی هر گونه خسارت، یک سفر اضطراری داشته باشید.

پتانسیل برای هزینه های بالاتر

اگر به مدیریت شخصی اموال خود عادت دارید، سرمایه گذاری خارج از تهران می تواند هزینه های مدیریتی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. یا باید هزینه های مدیریت ملک را بپردازید یا باید برنامه ریزی کنید که به دفعات سفر کنید.

افزایش تورم و رکود به سابقه در بازار مسکن

پیدا کردن ملک سخت تر است

هنگامی که به صورت محلی سرمایه گذاری می کنید، از کمک یک مشاور املاک و مستغلات استفاده می کنید که با او رابطه برقرار کرده اید. اگر هیچ ارتباط اجتماعی محلی ندارید که بتواند اطلاعات داخلی را در مورد معاملات یا محله های خوب به شما ارائه دهد، و با یک مشاور املاک و مستغلات سرمایه گذار پسند رابطه ندارید، در ابتدا پیدا کردن ملک دشوارتر می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post رشد قیمت در بازار مسکن با افزایش تقاضای خرید آپارتمان
Next post روش های اثبات درآمد توسط مستاجران آپارتمان