قیمت فروش مسکن و فهرست قیمت در بازار املاک و مستغلات  

اهمیت قیمت گذاری درست بر خانه و آپارتمان

این درس هم قیمت فروش و هم قیمت فهرست را در املاک و مستغلات تعریف می کند. علاوه بر این، توضیحی در مورد نسبت بین اینها ارائه خواهد شد. پس از تکمیل، خواننده باید دانش کافی برای کمک به آنها در درک چگونگی قیمت مناسب یک خانه داشته باشد. کارشناسان فنی ما جهت خرید آپارتمان در شهرری تجربه کافی در قیمت گذاری روی املاک شما را دارند.

قیمت فروش مسکن و فهرست قیمت در بازار املاک و مستغلات  

قیمت فروش و فهرست قیمت در املاک چیست و چه تاثیری دارد؟

ماکایلا می‌خواهد خانه‌اش را در تهران بفروشد، بنابراین با یک مشاور املاک صحبت می‌کند که یکی از دوستانش به او مراجعه کرده است. مامور یک روز عصر آمد و خانه ماکایلا را گشت. سپس پشت میز آشپزخانه ماکایلا نشستند و نماینده با او در مورد روند فروش خانه اش صحبت کرد. او عباراتی را که ماکایالا معنی آنها را نمی دانست، مانند قیمت فروش، قیمت فهرست و نسبت فهرست به فروش، به زبان آورد.

 زمانی که مامور رفت، ماکایلا چنان گیج شده بود که تصمیم گرفت خودش تحقیقات اینترنتی انجام دهد. هر مشاور املاک و مستغلات خوب برای توضیح این شرایط به مشتری بالقوه به گونه ای که مشتری متوجه شود، وقت صرف می کند. بهترین لیست قیمت به همراه توضیح نحوه رسیدن مشاور املاک به این مبلغ به مشتری ارائه می شود. این به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند اینکه فروشنده چقدر انگیزه دارد تا ملک را بفروشد و ارزش واقعی ملک چیست.

تعاریف فهرست قیمت

فهرست قیمت قیمتی است که ملک موجود در بازار برای آن تبلیغ می شود. به عنوان مثال، اگر ماکایلا تصمیم خرید آپارتمان در شهرری باوام خانه خود را در ایران برای فروش با قیمت 200000 دلار فهرست کند، این قیمت فهرست خواهد بود. این مقدار در هر آگهی برای خانه نشان داده می‌شود، بنابراین خریداران بالقوه می‌دانند قیمت فروشنده برای خانه از چه قیمتی شروع می‌شود. فروشندگان همیشه خانه های خود را به قیمت فهرست نمی فروشند.

توجه به میزان درآمد و توانایی پرداخت اقساط وام خرید و پیش خرید مسکن

 گاهی اوقات آنها بیشتر می شوند و گاهی اوقات آنها کمتر می شوند. این بستگی به شرایط فعلی بازار دارد. قیمت فروش قیمتی است که خریدار در واقع برای ملک می پردازد. به عنوان مثال، شاید آنها می خواستند خانه ماکایلا را بخرند. آنها پیشنهادی برای 190000 دلار دادند و ماکایلا بیشتر می خواست. مذاکراتی صورت گرفت و هر دو طرف در نهایت به قیمت 195000 دلار رسیدند.

 این قیمت فروش خانه است. مبلغی است که در قرارداد فروش درج می شود و مبلغی است که وام دهنده هنگام ارائه رهن برای ملک در نظر می گیرد. ارزیابی نقش مهمی در قیمت فروش نهایی یک خانه دارد. اگر وام دهنده ای در این معامله مشارکت داشته باشد، وام دهنده باید اطمینان حاصل کند که خانه ارزش مبلغی را دارد که قرض داده می شود. یک ارزیابی انجام خواهد شد که معمولاً اطلاعاتی در مورد شرایط فعلی بازار به دست می‌آورد.

ارزش این خانه روی آب چیست؟

یک مشاور املاک و مستغلات خوب قبل از فهرست کردن خانه، املاک قابل مقایسه را نیز بررسی می کند. خرید آپارتمان در شهرری میدان نماز او همچنین املاک قابل مقایسه را بررسی خواهد کرد تا به مشتریان در مورد قیمت مناسبی که در صورت تمایل مشتریان به خرید ملک ارائه می شود، توصیه کند.

 ملکی که با قیمت بالا در بازار فهرست شده است، خریداران زیادی را جذب نمی کند، و خریدار که پیشنهادات زیادی برای خانه ارائه می دهد، ممکن است زمانی که ملک ارزیابی می شود و خانه ارزش ارزیابی مورد نیاز بانک را برآورده نمی کند، ضرر می کند. تامین مالی وام مسکن همه این عوامل بر نسبت لیست به فروش یک نماینده تأثیر می گذارد.

بررسی دقیق ارزش املاک و مستغلات شما در منطقه

اگر این خانه ها آن طرف دریاچه بودند، آیا به تنهایی ارزش خانه را داشتند؟

نسبت لیست به فروش شامل تفاوت بین قیمت فهرست برای یک خانه و آنچه در واقع به فروش می رسد است. خانه ماکایلا در ابتدا به قیمت 200000 دلار درج شده بود و به قیمت 195000 دلار فروخته شد. نسبت لیست فروش برای آن ملک چگونه بود؟ بسیاری از نمایندگان این را به صورت درصدی ارائه می کنند. یک نماینده ممکن است ادعا کند که میانگین فهرست فروش 98 درصدی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post خرابی ساختمان ها ناشی از ساخت و ساز زیرساخت های اطراف
بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Next post مزایا و معایب اجاره خانه و آپارتمان در مقابل خرید