پیش خرید آپارتمان در شهر ری،مناطق ارزان برای سرمایه گذاری

بازار خود را انتخاب کنید

حالی که فوق لوکس می توانند بیش از در هر متر مربع قیمت داشته باشند.به طور طبیعی، در مناطق پرتقاضا مانند یا بسیار بیشتر از مناطق حومه شهر هزینه خواهند داشت. امکاناتی یا خدمات نظافتی نیز هزینه اضافی دارند.همه جای گران نیست. می‌توانید در ، در منطقه‌ای حومه شهر و در عین حال با رشد سریع و راحت، تنها با در هر متر مربع یک آپارتمان بخرید.شاید دلهره آورترین سوال هنگام خرید در این باشد که “از کجا باید آن را بخرم.

بازار خود را انتخاب کنید

یک شهر بزرگ با محله های فراوان است. و هر محله ای جذابیت ها، مزایا و معایب خاص خود را دارد. جایی که تصمیم به خرید در دارید در نهایت به نیازها، محدوده قیمت و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.پیش خرید آپارتمان در شهرری بنابراین، بخش زیر به شما در مورد برخی از بهترین محله های و همچنین برخی از مزایا و معایب زندگی در هر یک می گوید.ناحیه‌ای بزرگ و پرجنب ‌وجوش است که درست در مرکز شهر قرار دارد .

میانگین قیمت مسکن

جاده را احاطه کرده است. از آنجایی که این منطقه بسیار متنوع است، قیمت ملک بسته به مکان و چیزی که می‌خرید می‌تواند بسیار متغیر باشد یک ساختمان پیشرفته و جدید در نزدیکی مرکز شهر ممکن است شما را به طور قابل توجهی عقب نشینی کند، در حالی که یک توسعه قدیمی در یک منطقه محلی تر می تواند به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه باشد.حمل و نقل عمومی: خط سبز عمدتاً در امتداد جاده قرار دارد. این باعث می شود.

میانگین قیمت مسکن

حمل و نقل عمومی در اینجا بسیار بیشترازسایر نقاط شهر در دسترس باشد.اگر آپارتمانی نزدیک به مرکز شهر در غرب بخرید، متوجه خواهید شد که در بین مهاجران از سراسر جهان محبوب است. این منطقه در بیشتر محلی است. اما همچنان مهاجرانی را خواهید یافت که برای جستجوی املاک ارزان تر و دسترسی آسان تر به مرکز شهر به آنجا نقل مکان می کنند.سرگرمی و زندگی شبانه در قلب صحنه های سرگرمی و زندگی شبانه شلوغ  قرار دارد.

موقعیت مکانی بسیار مهم است

چه بروید یا به بارهای شیک پشت بام، مطمئناً در کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت.سر و صدا شلوغ و شلوغ است، این بدان معناست که احتمالاً هر صداهای آرامش بخش شهر به خواب خواهید رفت. اگر جدید شما عایق صوتی جدی نباشد، ممکن است بخواهید جای دیگری را جستجو کنید.اگرچه در اینجا دسترسی آسانی به دارید، اما مکان های زیادی وجود دارد که می توانید با بروید.

موقعیت مکانی بسیار مهم است

اگر نمی‌توانید از حمل‌ونقل عمومی برای رسیدن به آنجا استفاده کنید، ممکن است لازم باشد با ترافیک دائمی در جاده مبارزه کنید.بودجه زندگی در ممکن است گران شود  حتی اگر قیمت املاک و مستغلات را در نظر نگیرید. بر خلاف دیگر مناطق شهر، شما به این تعداد دکه و بازار خیابانی برای خرید کالاهای ارزان پیدا نخواهید کرد. بنابراین ممکن است در نهایت برای زندگی در اینجا بیش از سایر نقاط شهر هزینه کنید.

خط آخر

بسیاری از آسمان ‌خراش‌های درخشان است که از دفاتر معروف و آپارتمان‌های مجلل است.این منطقه نسبتا کوچک در قلب مرکز شهر درست در امتداد جاده واقع شده است به عنوان مرکز اصلی تجارت، خانه  ثروتمند، مهاجران و بازدید کنندگان است.حمل و نقل عمومی نیز به خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی متصل است. خط شما را به خطا اصلی سبز می رساند و سیستم مترو نیز از طریق عبور می کند.

سرگرمی با خرید، غذاخوری و تفریحات شبانه فراوان، هرگز در کمبودی برای انجام کارها پیدا نخواهید کرد. برای گل آرایی خیره کننده و عتیقه جات جذاب به بازار بروید. یا مجلل و بارهای روی پشت بام مختلف منطقه را آسان نیست. در این منطقه گران باشد، به ویژه در مناطق مطلوب، و شما گزینه های زیادی در سطح ابتدایی در اینجا پیدا نخواهید کرد.به غیر از مرکز تجاری تاریخی ، مکان‌های تاریخی یا فرهنگی زیادی در اطراف که عمدتاً از ساختمان‌های بلند تشکیل شده است، نخواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Previous post اگر قصد پیش خرید آپارتمان در شهرری را دارید از ما کمک بگیرید
بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Next post سرمایه گذاری موفق املاک؛خرید آپارتمان در شهر ری