گامی بزرگ برای ایجاد امنیت مالی با خرید آپارتمان در شهر ری

خرید املاک و مستغلات جهت سرمایه گذاری: آنچه باید بدانید

تعریف املاک سرمایه گذاری

دارایی سرمایه گذاری املاک و مستغلاتی است که برای ایجاد درآمد (یعنی کسب بازده سرمایه گذاری) از طریق درآمد اجاره یا افزایش قیمت خریداری می شود. املاک سرمایه گذاری معمولاً توسط یک سرمایه گذار منفرد یا یک جفت یا گروهی از سرمایه گذاران با هم خریداری می شود.

 نشانه آمادگی برای خرید ملک سرمایه گذاری

املاک سرمایه گذاری به سطح ثبات مالی بسیار بالاتری نسبت به خانه های اولیه نیاز دارد، به خصوص اگر قصد دارید خانه را به مستاجران اجاره کنید. اکثر وام دهندگان وام مسکن در ایران از وام گیرندگان می خواهند که حداقل 15٪ پیش پرداخت برای املاک سرمایه گذاری داشته باشند، که معمولاً هنگام خرید اولین خانه خود لازم نیست.

خرید املاک و مستغلات جهت سرمایه گذاری: آنچه باید بدانید

علاوه بر پیش پرداخت بالاتر، صاحبان املاک سرمایه گذاری در تهران که مستاجران را به خانه منتقل می کنند نیز باید خانه های خود را توسط بازرسان در بسیاری از شهر های ایران ترخیص کنند. از نظر باید مطمئن شوید که در بودجه خود پول کافی برای پوشش هزینه های اولیه خرید خانه (مانند هزینه های پیش پرداخت، بازرسی و بسته شدن) و همچنین نگهداری و تعمیرات مداوم دارید.

شما از نظر مالی با ثبات هستید

به عنوان صاحبخانه یا مالک ملک اجاره ای خرید آپارتمان در شهرری شهرک گلها، باید تعمیرات ضروری را به موقع انجام دهید، که می تواند به معنای تعمیرات گران قیمت لوله کشی اضطراری و تهویه مطبوع باشد. برخی از ایالت‌ها به مستاجران اجازه می‌دهند تا در صورت عدم تعمیر به موقع سرویس‌های خانگی خراب، از پرداخت اجاره خودداری کنند.

هزینه‌های دارایی سرمایه‌گذاری فقط زمانی شروع نمی‌شود که مستأجران به خانه می‌روند یا زمانی که مسئولیت ساکنان فعلی ملک را بر عهده می‌گیرید . شما همچنین باید برای تبلیغات و چک های اعتباری بودجه اختصاص دهید تا مطمئن شوید که بهترین مستاجران ممکن را جذب می کنید. مجموعه ای عالی از مستاجران یک دارایی برای ملک شما هستند، در حالی که مستاجران بد می توانند هزینه های شما را به طور چشمگیری افزایش دهند.

شما برای مدیریت آن زمان دارید

مدیریت املاک سرمایه گذاری در تهران هنوز زمان زیادی می برد. شما باید برای فضای خود آگهی بگذارید، با مستاجران احتمالی مصاحبه کنید، بررسی پیشینه مستاجران را انجام دهید، مطمئن شوید که مستاجران اجاره خود را به موقع پرداخت می کنند، تعمیرات ملک خود را انجام می دهند و اگر چیزی در خانه خراب شد، تعمیرات به موقع انجام دهید.

روند بازار مسکن چیست؟

شما می خواهید ملکی را انتخاب کنید که در طول زمان ارزش آن افزایش یابد. اما چگونه می توانید بگویید که کدام مناطق بهترین مکان های بعدی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خواهند بود ؟ تنها راه این است که شاخص‌های بازار مسکن و روند اجاره بهای یک منطقه را در طول زمان تماشا کنید و جهت قیمت‌ها و مالیات‌های قبلی ملک را با جایی که اکنون هستند مقایسه کنید. خرید خانه یک سرمایه گذاری بزرگ است، بنابراین از صرف زمان کافی برای انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل روندهای بازار برای یافتن منطقه مناسب قبل از وام نترسید.

کسب درآمد از طریق دریافت اجاره بها از املاک اداری تجاری و مسکونی

آیا باید با یک شریک خرید کرد؟

یک شریک ممکن است ایده خوبی به نظر برسد – می توانید پول خود را جمع کنید، هزینه های تعمیر و نگهداری و الزامات را تقسیم کنید و مهارت های تعمیر خانه خود را ترکیب کنید تا در هزینه های قرارداد حرفه ای صرفه جویی کنید. با این حال، خرید با یک شریک نیز سود بالقوه شما را به نصف تقسیم می کند و شما را در موقعیتی قرار می دهد که مسئولیت قانونی را با شخص دیگری تقسیم کنید.

مالیات بر املاک چقدر خواهد بود؟

مالیات بر املاک مالیاتی است که صاحبان خانه برای حمایت از جامعه و دولت محلی خود می پردازند. مالیات بر دارایی، ادارات آتش نشانی، مدارس دولتی، کتابخانه ها و سایر پروژه های محلی را تامین می کند. مبلغی که به عنوان مالیات بر دارایی پرداخت می کنید به طور مستقیم با ارزش خانه شما مرتبط است. اگر خانه شما ارزش پول بیشتری دارد، بیشتر پرداخت می کنید و بالعکس.

دولت‌های محلی نرخ‌های مالیات بر دارایی خود را تعیین می‌کنند، بنابراین مبلغ خاصی که در مالیات بر دارایی پرداخت می‌کنید به موقعیت خانه شما در تهران بستگی دارد. با یک مشاور املاک و مستغلات محلی یا وام دهنده وام مسکن در ایران صحبت کنید تا محاسبه کنید که یک خانه خاص چقدر به مالیات بر دارایی نیاز دارد. هیچ تخمینی عالی نخواهد بود زیرا هر صاحب خانه واجد شرایط سطوح مختلف معافیت نیز می باشد.

آیا باید یک شرکت مدیریت املاک را استخدام کنید؟

شما باید تصمیم بگیرید که خرید آپارتمان در کهریزک می‌خواهید تعمیرات، مدیریت مستاجر و تعمیر و نگهداری ملک را خودتان انجام دهید یا یک شرکت مدیریت املاک را برای مدیریت نگهداری روزانه از طرف شما استخدام کنید. شرکت‌های مدیریت املاک هم تماس‌های تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده و هم اضطراری را دریافت می‌کنند و ملک شما را با درایو بای و بازدیدهای برنامه‌ریزی شده بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که مستاجران به فضای شما احترام می‌گذارند.

استفاده از راهنمایی مشاوران مسکن منطقه جهت خرید و فروش آپارتمان

آنها همچنین می توانند از طرف شما اجاره دریافت کنند. برخی از شرکت های مدیریت املاک نیز خدمات مستاجر و پردازش تخلیه را با هزینه اضافی ارائه می دهند. در ازای آن، شرکت مدیریت املاک درصدی از اجاره ماهانه شما را می گیرد. اگر دور از ملک خود زندگی می کنید یا مهارت های تعمیر خانه را برای تعمیر ملک خود ندارید، استخدام یک شرکت مدیریت املاک ممکن است یک انتخاب عالی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Previous post مزایا و معایب اجاره خانه و آپارتمان در مقابل خرید
Next post بررسی نوع کاربری زمین یا واحدهای آپارتمانی برای خرید