آغاز طرح پیش خرید آپارتمان در شهر ری در بازار مسکن

مشخصات و جزییات آپارتمان

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات همیشه محبوب است، و در حالی که نرخ های بهره بالا ممکن است بازار را نرم کند، سرمایه گذاران احتمالاً با انتقام به سمت املاک و مستغلات باز خواهند گشت، اگر و زمانی که نرخ ها کاهش یابد.در واقع، بر اساس نظرسنجی اخیر 29 درصد گفتند که املاک و مستغلات بهترین انتخاب آنها برای سرمایه گذاری پولی است که حداقل تا 10 سال به آن نیاز نخواهند داشت .

مشخصات و جزییات آپارتمان

مصرف کنندگان راه های مختلفی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارند، از جمله گزینه های زیادی فراتر از صاحبخانه شدن، اگرچه این یک گزینه آزمایش شده برای کسانی است که می خواهند خودشان یک ملک را مدیریت کنند.خرید آپارتمان در شهر ری با وام به علاوه، پلتفرم‌های تجاری جدید، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را بدون نیاز به ده‌ها هزار یا بیشتر پول نقد، آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

شرایط و نحوه تسویه بهای آپارتمان

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آمارهای کلیدی بر اساس داده های بانکرات، متوسط ​​وام مسکن 30 ساله به نرخ 6.97 درصد رسید. متوسط ​​وام مسکن 15 ساله  بود.پروژه وزرا طبق آمار اداره سرشماری ، نرخ کلی مالکیت خانه در سه ماهه چهارم سال 66 درصد بود.در پایان سال 2022، در حالی که طبق اداره سرشماری ، این رقم برای افراد زیر 35 سال حدود بود.طبق گفته انجمن ملی مشاوران املاک نسل قدیمی Y و هزاره ها متولدین بین سال ها بیشترین سهم خریداران مسکن را تشکیل می دادند.

شرایط و نحوه تسویه بهای آپارتمان

درصد بیشترین سهم از فروشندگان را تشکیل می‌داد.طبق آمار اداره سرشماری ، متوسط ​​درخواست اجاره برای واحدهای خالی در ماه در سه ماهه چهارم سال 2022 بود.پروژ بقیه الله 5 طبق آمار اداره سرشماری ، میانگین قیمت درخواستی برای املاک خالی برای فروش در سه ماهه چهارم سال بود.طبق گفته میانگین خانه ها به مدت 54 روز در بازار بود. این میزان نسبت به روز بیشتر بود.

امکانات رفاهی و شرایط مناسب

طبق آمار اداره سر شماری ، نرخ اجاره مسکن در مناطق مترو در سه ماهه چهارم سال درصد بود.در مقایسه با 5.9 درصد در شهرهای اصلی و 5.3 درصد در حومه شهرها.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در سال 2023املاک و مستغلات بشدت از افزایش نرخ بهره ضربه خورده است. افزایش نرخ‌ها خانه‌ها را برای وام‌گیرندگان مقرون به صرفه‌تر می‌کند، به این معنی که مالکان ممکن است مجبور شوند قیمت‌های درخواستی خود را برای جابه‌جایی ملک پایین بیاورند.

امکانات رفاهی و شرایط مناسب

این مورد در بیشتر سال‌های 2022 و اوایل سال 2023 بوده است.برج عرفان چیتگر در اوایل سال 2022، نرخ بهره نسبتا پایین باقی ماند. در حالی که نرخ های وام مسکن به خوبی از پایین ترین سطح خود در سال 2021 بود، فدرال رزرو هنوز نتوانسته بود به سرعت نرخ های بهره را افزایش دهد. اما بانک مرکزی به صراحت اعلام کرده بود که آمادگی دارد در ماه‌های آینده نرخ‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

خط آخر

در نتیجه، خریداران باهوش به دنبال کاهش نرخ وام مسکن در خرید ملک خود بودند.سپس فدرال رزرو با سرعت بی سابقه ای نرخ بهره را افزایش داد . افزایش نرخ کمک کرده است که املاک و مستغلات کمتر مقرون به صرفه باشد و بسیاری از فروشندگان خانه قیمت های خود را کاهش داده اند. در اوایل سال 2023، متوسط ​​نرخ وام مسکن 30 ساله کمتر از 7 درصد بود که بالاترین سطح در بیش از یک دهه گذشته است.

اما سرمایه گذاری در املاک و مستغلات معمولاً یک بازی طولانی مدت است و کسانی که به مشارکت فکر می کنند باید با این طرز فکر فکر کنند. و حتی اگر نرخ‌ها در حال حاضر بالا باشند، ممکن است وقت آن باشد که پول نقد برای پیش‌پرداخت جمع‌آوری کنید و منتظر کاهش دوباره نرخ‌ها باشید.با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا پنج روش برتر برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات آورده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post گزارش رایگان املاک و مستغلات در مورد خرید آپارتمان در شهر ری
بزرگترین فرصت پیش خرید آپارتمان در شهرری با امکانات برتر Next post اگر قصد پیش خرید آپارتمان در شهرری را دارید از ما کمک بگیرید